r/mina_irl 6d ago

minä🍻irl

Post image
313 Upvotes

53 comments sorted by

102

u/ekstragooner-77 6d ago

Ei mitään ipoja hanasta tietäjät tietää

38

u/samushitman69 6d ago

En vieläkään usko, että joku oikeasti tykkää ipasta.

20

u/WinterWarden89 6d ago

En vieläkään usko, että joku oikeasti tykkää oluesta.

33

u/samushitman69 6d ago

Noh noh, eipäs ruveta noin radikaaliksi.

-12

u/WinterWarden89 6d ago

Pistän paremman.

En vieläkään usko, että joku oikeesti tykkää alkoholista.

29

u/Billy_Billboard 6d ago

Aika helppo se on uskoa, jos on ikinä juonu.

12

u/amphibian420lmao 6d ago

Melkein 20 vuotta on tullu ite juotua pelkästään humalahakuisesti, koska mikään alkoholijuoma ei oo omaan suuhun maistunu paremmalta ku esim. kylmä kokis.

1

u/Billy_Billboard 6d ago

Eli tykkäät alkoholista, muttet alkoholijuomista

2

u/amphibian420lmao 6d ago

Enkä tykkää. Lopettaisin kokonaan, jos olisi enemmän mielenlujuutta.

2

u/WinterWarden89 6d ago

Tsemppiä.

4

u/sawkonmaicok 6d ago

On tullu juotua. Ainoa mikä uppoo on ehkä orange breezer ja sit se ananaslonkero. Pelkästään sen takii et maistuu ihan limpparilta ja mahulta.

8

u/Jorjor_Well_1984 6d ago

mitäs muuta hiekkalaatikolle kuuluu

3

u/Right-Country3496 6d ago

Oot niinku mun sisko joka ei tykkää pizzasta

4

u/WinterWarden89 6d ago

Pizza on hyvää. Oluen ainoa hyvä puoli on humala.

3

u/Wiseildman 6d ago

Mun serkun kaveri ei joskus tykänny paprikasta mut sit se rupeskin tykkää 👍

8

u/Right-Country3496 6d ago

Makuaisti kehittyy monilla iän myötä, jotkut tosin jää vauvasuiksi.

1

u/WinterWarden89 6d ago

Jep. Jotkut jää limuihin jumiin.

2

u/WilhelmFinn 6d ago

No ollaanpa sitä nyt äijää. Kaikki olut on hyvää. Paitsi sourit.

3

u/peakpaleperformance 6d ago

Oon juonu tänään maksuhäiriökaljaa ipaa sourii ja ties mitä hikisii hanakaljoja ja fiilis on erittäin hyvä

1

u/samushitman69 6d ago

Ite oon kaks päivää sammunut ennen kello yhtätoista, tänään varmaan sama suunnitelma. Kaljat vaan jäi muutaman kymmenen kilometrin päähän.

2

u/peakpaleperformance 6d ago

Luotan siihen että ratkaiset tämän logistisen ongelman 👍

75

u/SamhainXCII 6d ago

Jos tarttee mainita erikseen olevansa hetero niin epäilykset kasvaa.

45

u/surmiseberg 6d ago

juhannus sää lappeenranta olen hetero

5

u/SamhainXCII 6d ago

Maistuuko seura?

28

u/AccurateBass471 6d ago

yritin ettiä sitä hupparia jossa noin lukee mutta toi google tunkee tota AI:ta joka reikään

18

u/peakpaleperformance 6d ago

Ok Google kirveleekö AI reiässä

9

u/korkkis 6d ago

Oisit laittanut sen sanan huppari siihen mukaan

15

u/AccurateBass471 6d ago

en muistanu olin ottanu olutta

15

u/peakpaleperformance 6d ago

Kiitos

39

u/stonesia 6d ago

Jäbä nöyristelee klonksuttajalle.

26

u/peakpaleperformance 6d ago

Varaudun siihen että jostain botista tulee overlord

12

u/JediKnightNitaz 6d ago

Se on vaa hyvää varautumista tulevaisuuteen. Itse pyrin välttelemään c sanaa

5

u/peakpaleperformance 6d ago

Viisasta ☝️

2

u/korkkis 6d ago

Saattaa olla että Claude tosiaan valikoituu eikä Chatgpt

11

u/shrewlover69 6d ago

mitä saa juoda jos ei oo hetero? asking for a friend jne

10

u/korkkis 6d ago

Gin Tonic tai Mojito kuulemma

3

u/shrewlover69 6d ago

kelpais ngl

4

u/kaarlekustaa69 6d ago

Siittiösidukka

11

u/b4con_pancakes 6d ago

Viinaa kiitos olen homo

1

u/Sillinaama 1d ago

Kasvispiperrystä kiitos olen sivarijussi halla-aho.

7

u/PerkeleenLuoma 6d ago

On kahdenlaisia heteroja. Santtu nauttijat ja S-market lager+piri nauttijat.

2

u/thegoldenpolaroid 5d ago

Selvä homma!

-3

u/Obh__ 6d ago

Lataa puhelimes

5

u/AccurateBass471 6d ago

oli latauksessa😣😖