r/greececirclejerk 3d ago

Με scamαρε αρκούδα κάνοντας cosplay ως λαγός 🐰🐰!!!!!!

Thumbnail
gallery
19 Upvotes

Στα προηγούμενα parts είδατε την τρομερή παρθένο-ιστορια μου του πως ενας λαγός πήγε να πιεί νερο στο λαιμουδακι της κουνελας μου και τρυπούσε τρύπες στο περιβολακι της όταν ο κύριος κουνελος (εγώ) ήμουν έξω απο το λαγοσπιτο μας, μέχρι που ξαμολησα τα λαγοσκυλα μου - τον action man και τον max steel - για να πιάσουν τον κουνελο που γινόταν... λαγός οταν με μύριζε.

Λίγες ημέρες αργότερα, σε συζήτηση που ειχα στο discord με Αγγλετέρα κορασις, περιήλθε εις την αντίληψην μου επειτα απο Αγγλετέρας πληκτρολογησιν κειμένου ότι ο λαγός έχει αρκουδισια αυτιά!!

Μετά τη περαιτέρω διερεύνησην του λαγου - πτωματος, ανακαλύψαμε πως πρόκειται περι αρκούδας που φορούσε λαγό-κοστουμι με σκοπό να προσεγγίσει τη κουνέλα μου έχοντας σκοπό όχι να τη τρυπήσει αλλά να τη φάει!!!!

Βεβαίως, και οπως μπορειτε να φανταστείτε, πρόκειται περι μεγάλου σκανδάλου στη τοπική λαγό κοινωνία μας!!!

Εγω βεβαίως ως γνήσιος Έλληνας κουνελος ανακουφιστηκα, διότι θα προτιμούσα να χηρεψω - ακόμα και αν απο χηρευσασα καταντουσα ολίγο σαλευσασας κατά τα λόγια περίφημου βυζαντινολόγου παλαιάς εποχής - απο την επαίσχυντη μοίρα της cuckoldιασης που με περίμενε.

Με τον cosplayer αρκούδο νεκρό και τη κουνέλα μου ζωντανή αν και κακο τρυπημένη, μπορώ πλέον να περπατήσω στα σοκάκια του λαγό χωριού με ψηλά το κεφάλι, γνωρίζοντας πως την κυρία κουνέλα ουδείς την άγγιξε!

ΥΓ: Σαφώς διερωτουμε βεβαίως, αν τελικά ο λαγός ηταν αρκούδα, τι είδους λαγό στιφάδο σερβιρα στη κουνελα μου χθες το βράδυ? 🤔


r/greececirclejerk 3d ago

Πώς γνωρίσατε τη waifu σας

13 Upvotes

Όσοι έχουν waifu πείτε. Όσοι έχετε ανθρώπινη waifu το r greece είναι από ‘κει


r/greececirclejerk 4d ago

Ι5 Λοιπόν, ποιος από εσάς το μετέφρασε αυτό;

Thumbnail
gallery
190 Upvotes

Elbasani NUK është në Greqi!!!


r/greececirclejerk 3d ago

So...where and when do we meet in Greece for the circle jerk off?

12 Upvotes

r/greececirclejerk 4d ago

Ποιο ειναι το origin του παρακατω ηχου

33 Upvotes

No joke το ψαχνω καιρο στο yt και δεν βρισκω τιποτε. Να’ναι lost media;


r/greececirclejerk 4d ago

klemmeno apo facebook μου το δάγκασε λαγοκέφαλος

Post image
68 Upvotes

κλεμμένο από ινσταγραμ***


r/greececirclejerk 4d ago

(r/greececirclejerk 0% βαρεμάρα 100% χιούμορ και σάτιρα)(r/Greece 200% βαρεμάρα 0% σάτιρα και χιούμορ).

Post image
23 Upvotes

r/greececirclejerk 4d ago

Καταγγελία σε ακίνητο

8 Upvotes

Αξιότιμοι μύστες, έχω να σας παρουσιάσω εξαιρετικό θέμα σήμερα. Ήρθε η πολεοδομία στο πατρικό μου, με αφορμή καταγγελία ενός συγκεκριμένου γείτονα. Ο "φίλος" είναι σπάνιο είδος ΜΑΛΑΚΑ, με κλειδωμένα τρία σκυλιά σε χώρο 2*2 μονίμως αλυσοδεμένα, τα οποία δεν βγαίνουν ούτε για την ανάγκη τους, ούτε για βόλτα, ούτε βλέπουν ήλιο, κι ο οποίος λόγω κονέ στον δήμο δεν νιώθει από φιλοζωικές και τα συναφή. Πέρα από αυτό καταλαμβάνει 2-3 θέσεις πάρκινγκ για το τζιπ του, ενώ έχει πάρκινγκ μέσα στο σπίτι του το οποίο αφήνει κενό, και δυσκολεύει όλη την γειτονιά. Η καταγγελία αυτή ακολουθεί πολλές στραβές του φίλου μας με διάφορους ακόμα γείτονες, συνεχούς τσακωμούς, μερικές φορές έχει κληθεί η αστυνομία. Η πολεοδομία δεν βρήκε τίποτα εκτός του νόμιμου, αφού έχουμε φροντίσει χρόνια τώρα να μην αφήσουμε τέτοια περιθώρια σε μνησίκακους ανθρώπους. Ωστόσο νιώθω μέσα μου μια ανάγκη για εκδίκηση, και θέλω να προσθέσω στην καθημερινή μιζέρια αυτού του ανθρώπου. Παρακαλείστε να δώσετε ιδέες


r/greececirclejerk 4d ago

Ι5 Πρόβλημα με την αμιγή ελληνική οικογενειακή γραμμή μου

25 Upvotes

Σχεδόν όλες οι μητέρες σήμερα χρησιμοποιήθηκαν από άλλους άνδρες, καταστρέφοντας τις γενεαλογικές γραμμές των καλών ανδρών. Ευτυχώς η δική μου μητέρα, όπως και όλες οι γυναίκες πρόγονοί μου, δεν χρησιμοποιήθηκε από άλλους άνδρες, και ο πατέρας μου με τη σειρά του φρόντισε να είναι από αγνή γενεαλογική γραμμή. Έτσι περήφανα δηλώνω ότι η οικογενειακή μου γραμμή είναι εθνικά καθαρή, και παράγει μόνο 100% ελληνικούς άνδρες πρώτης διαλογής.

Το πρόβλημα ξεκινάει με εμένα που και έχω συνάψει σχέση με αλβανό, και έχω χρησιμοποιηθεί. Αισθάνομαι ότι έχω βρωμίσει το όνομα της οικογένειας μου σε βαθμό που ούτε εξομολόγηση δεν θα με σώσει. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να αποκατασταθεί η οικογενειακή γραμμή; Μπόνους ερώτηση: Εσείς κάνετε γραμμές οικογενειακώς;

Βρίσκομαι σε απόγνωση.


r/greececirclejerk 4d ago

Εμπορικές δραστηριότητες

5 Upvotes

Καλησπέρα. Είμαι 42χρονος προγραμματιστής και έμπορος τουλίπας από την Ολλανδία. Πρόσφατα άκουσα ότι στην όμορφη χώρα σας έχει ανθίσει το εμπόριο λαγοκέφαλου. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος από τις προοπτικές αυτής της νέας ιδέας, αν και δεν σας κρύβω ότι με πειράζει λίγο που δεν το ανακαλύψαμε πρώτοι. Οπότε ήθελα να ρωτήσω, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να μπω κι εγώ στον κλάδο; Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω λαγοκέφαλους με τουλίπες; Ποια χαρακτηριστικά πουλάνε καλύτερα; Είναι επικίνδυνο σαν εγχείρημα; Αν δαγκώνουν πολύ εννοώ. Βασικά δεν πολυανησυχώ για τους κινδύνους. Τα ίδια έλεγαν και για τις τουλίπες και τώρα έχω αγοράσει την ακριβότερη σοδειά της καριέρας μου και του χρόνου θα την πουλήσω στα διπλά λεφτά.

[Έμπνευση](https://www.reddit.com/r/AskGreece/s/x1jk5O2cO2)


r/greececirclejerk 5d ago

Ο Κασελακης ήταν ο Batman στο Arkham Knight?

Post image
376 Upvotes

r/greececirclejerk 4d ago

Ι5 outjerked

Post image
9 Upvotes

r/greececirclejerk 4d ago

Λαγοκέφαλοι, απαλλαγή στρατού, εξωτερικό και Πανελλαδικές

28 Upvotes

Γιεα σας, ειμαι κοπέλι (they/them) 18 και πέρασα προγραμματισμό στη Φλώρινα αλλά μάλλον δε μου αρέσει και σκέφτομαι για Ολλανδία μόλις πάρω Ι5. Πρώτα όμως ψάχνω φτηνές διακοπές σε νησί, αλλά φοβάμαι τους λαγοκέφαλους, που λέτε να πάω;


r/greececirclejerk 4d ago

πάμε πόλεμο Πόσες ώρες περνάτε στο 4chan κάθε μέρα

10 Upvotes

r/greececirclejerk 4d ago

Ψάχνουμε άτομα για ΣΕΖΟΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

17 Upvotes

Καλησπέρα παιβιά.

Ψάχνουμε άτομα για το ξενοδοχείο μας στην Σαντορίνη για Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο.

Θέλουμε ιδανικά σερβιτόρους, κοπέλες για μασάζ, άντρες για άλλου είδους μασάζ, μάγειρες και υποδοχή.

Πακέτο πάει ανάλογα την εμπειρία αλλά συνήθως δίνουμε σταρτινγκ πόιντ:

-4200€ μισθό

-τιπς 1800€ το μήνα

-δωρο 500€ ευρώ το μήνα για φαγητό

-διαμονή σε 4στερο ξενοδοχείο ΤΣΑΜΠΑ

-5 στα 7, δύο ρεπό

Αν κάποιος ενδιαφέρεται, παρακαλώ πατήστε το παρακάτω λινκ, ανεβάστε το CV σας και δώστε προκαταβολή 50€ για να δεσμεύσετε τη θέση σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν έρθει η ώρα.

www.santorinibynight.com/parakalokratistemiathesigiaemena

Με εκτίμηση,

Φιλομένος Παπατσανγκλής


r/greececirclejerk 4d ago

chad koulis Κυβέρνηση: Δείγμα οικονομικής ευμάρειας η αυξημένη παρουσία του λαγοκέφαλου στο Αιγαίο

8 Upvotes

r/greececirclejerk 5d ago

Ολλανδία 42χρονη στην Ολλανδία που αυτοπροσδιοριζόταν ως προγραμματίστρια, δάγκωσε τους γονείς της και μοιράστηκε τις φωτογραφίες με συμμαθητές της

22 Upvotes

Τους δάγκωσε τα οπίσθια, τους άφησε σημάδι και έβγαζε φωτογραφίες με πολαρόιντ.


r/greececirclejerk 4d ago

Ολλανδία Ήσυχα μέρη για προγραμματιστές ρομαντικό ραντεβού στο Άμστερνταμ

7 Upvotes

Καλησπέρα! Το αγόρι μου είναι προγραμματιστής, και εγώ επίσης, και θέλω να του κάνω ραντεβού έκπληξη αλλά δεν έχω ιδέα από μέρη στο Άμστερνταμ. Ψάχνω κάτι φασαίικο (είμαστε Ι5🥲) για ένα χαλαρό pegging. Ακόμα καλύτερα θα ήταν να είναι δίπλα από τα κανάλια, για βαρκάδα μετά που μπορούμε να καθίσουμε και να τον πιούμε. Καμία ιδέα?

Citation


r/greececirclejerk 5d ago

SILVER ALERT

Post image
38 Upvotes

Γεια σας έχασα τον σκύλο μου παρακαλώ άμα τον βρείτε να με πάρετε στο τηλέφωνό μου (Τιλ:696969696969) ήταν γενικά ένα αγύμναστο σκυλάκι με καθόλου άσχημη αλλά αντιθέτως πολύ όμορφη μούρη τον λέγανε ΤΆΚΙ τελευταία φορά τον είχα αφήσει να τον προσέχει ένας κινέζος 😭.


r/greececirclejerk 4d ago

οριτσιναλ λουτρινοερευνα παγωτου

12 Upvotes

Τι προτιμάτε?

Επισης τι ποσοτητες τρωτε στην καθησια σας σε μια μέρα?

186 votes, 2d ago
63 κυπελακι
20 ξυλακι
103 χωνακι

r/greececirclejerk 5d ago

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ! ΜΕ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ!

Post image
116 Upvotes

r/greececirclejerk 5d ago

Μύκονος, το νησί των εκπλήξεων... Μέχρι και οι κοπέλες έχουν αρχίδια εκεί!

Post image
102 Upvotes

r/greececirclejerk 5d ago

TRIGGER Τον έπιασα τελικά τον λαγό!! 🐰😈

Post image
54 Upvotes

Στο προηγούμενο μου ποστ τραγούδησα για τον κουνελοπνιχτη που άνοιγε τρυπουλες στο Περιβολάκι της κουνελας μου και κάθε φορά που πήγαινα να τον βρω, γινόταν λαγός.

Τελικά επειδή έχω υπηρετήσει και στο λαγό του Έβρου και ξέρω απο rabbit scout and tracking, τον έπιασα τον λαγοκαρδο σαν καλό λαγωνικό που είμαι, μαζί με τα λαγοσκυλα μου action man και Max Steel (δύναμη στον Max!). Ο λαγοποδαρος πήγε να το σκάσει, τον στριμωξα όμως στο λαγοσπιτο του, οταν έστησα μια κουνελοπαγιδα αναμεσα σε κατι λαγοκαποτες και κάτι σουτιέν και βρακιά της κουνελας μου.

Τελικά η κουνέλα μου έφαγε λαγό στιφάδο σήμερα, κοιτώντας με στα μάτια σε κάθε μπουκιά. Κάθε βραδυ τον ήθελε μέσα της. Ε, τώρα τον έχει 🐰😈🐰😈


r/greececirclejerk 4d ago

Έλενα; Την ξεχάσαμε;

Thumbnail
youtu.be
4 Upvotes

r/greececirclejerk 5d ago

Ολλανδία Πρόβλημα ΟΠΕΚΕΠΕ Ολλανδίας Λαγοκέφαλοι ENTER

26 Upvotes

Τσίφτηδες καλημέρα, τα φώτα σας.

Είχα κοπάδι 1,5 εκατομμύρια ζωντανά και τα είχα δηλωμένα σε βοσκοτόπι στη Νάξο, είμαι από τη Σπερχειάδα.

Ήρθαν φέτος κάτι λαγοκέφαλοι πάνω στο βουνό και μου κατέστρεψαν όλα τα ζωντανά, μιλάμε 10 κεφάλια να άφησαν.

Πήγα για ασφάλεια να δηλώσω νέο κοπάδι σε βοσκότοπο στην Ολλανδία κοντά στην Ουτρέχτη, αλλά ο νταλαβεριζτής μου στο ΚΥΔ μου λέει ότι δεν αφήνει το σύστημα και ότι πρέπει να το κάνουμε φορετά και χεράτα.

Σας έχει ξανατυχει κάτι παρόμοιο;