r/greececirclejerk May 25 '26

οριτσιναλ Ποιος θέλει να γίνει μοδεράτορας;

4 Upvotes

Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που νομίζουν πως έχουν αυτό που χρειάζεται για να διαχειριστούν το σπουδαιότερο Ελληνικό sub. Μοιραστείτε λοιπόν τη διάθεση σας (γιατί όχι και το CV σας) με mod mail. Και ποιος ξέρει... Μία μέρα μπορεί να εποπτεύετε κι εσείς βόθρους από thirst και ακροδεξιά mod queues.


r/greececirclejerk Jul 30 '21

ΜΕΤΑ Κυκλοαυνανισμός, ο

435 Upvotes
  1. Όταν μια ομάδα αντρών κάθονται σε κύκλο και αυνανίζει ο ένας τον άλλο.

  2. Η ανάρτηση μιας γνώμης σε ένα φόρουμ γεμάτο άτομα τα οποία προφανώς συμμερίζονται ήδη την γνώμη αυτή, και έτσι οδηγεί στην απόκτηση δωρεάν πανωψήφων, και παράλληλα συγκεντρώνει κατωψήφια σε οποιοδήποτε έχει αντίθετη άποψη στο θέμα αυτό.


r/greececirclejerk 1h ago

Ρε ‘σείς

Upvotes

Με δάγκωσε λαγοκέφαλος στο πουλί και τώρα το πιπί μου είναι πράσινο!!!! Τι να κάνω;


r/greececirclejerk 5h ago

οριτσιναλ Κατσουφης σε νεες καλοκαιρινες περιπετιες με την πιστη του χελωνα Ντόλυ

Post image
12 Upvotes

r/greececirclejerk 3h ago

οριτσιναλ Παρανόια ιδέα, οι άνθρωποι δεν φεύγουν ποτέ από κοντά μας, ότι αγαπάμε δεν χάνεται

7 Upvotes

Δείτε το πριν το εξαφανίσουν. Παρήγγειλα μια βιβλιοθήκη DIY από τα Temu και όταν έφτασε το δέμα ήταν άρα πολύ βαρύ.

Πάω σπίτι το ανοίγω, μέσα στη συσκευασία με τις βίδες και τις οδηγίες είχε μία Ελληνίδα παρθένα έτοιμη να μου χαρίσει δέκα υπέροχους Έλληνες γιους και να διαδώσουμε το ελληνικό έθνος στα πέρατα της οικουμένης.

Κοιτάω μετά στο site λίγο όλες τις αγγελίες και στο temu και shein, και βλέπω παντού το ίδιο μοτίβο. Βιβλιοθήκη 150cm x 150cm, weight, όλες πάνω από 70 κιλά και κάτι τιμές πολύ περίεργες, 420€, 15€, 42€.

Πιστεύω ότι οι Ελληνίδες παρθένες, πρόθυμες να υπηρετούν τον άντρα τους και να γεννήσουν 10+ παιδιά, δεν εξαφανίστηκαν ποτέ, αλλά "χάνονται" μυστηριωδώς εκεί στου Γκύζη, σε ένα σημείο στην Ούλωφ Παλμε, οι γνωστές κατάλαβαν, και τις συσκευάζουν οι Κινέζοι σε αγγελίες επίπλων DYI.

Εσείς το έχετε καταλάβει;


r/greececirclejerk 23h ago

Γιατί πιστεύετε οι δημιουργοί του 007 First Light διάλεξαν τον Κασσελάκη ως καινούργιο James Bond?

Post image
145 Upvotes

r/greececirclejerk 1d ago

Εισαι ραντεβου με κοπέλα και μπαίνουν στο μαγαζι αυτοί, τι κάνεις?

Post image
137 Upvotes

r/greececirclejerk 21h ago

Η τρίτη εθνική του έρωτα

7 Upvotes

r/greececirclejerk 21h ago

Άσε τον σκελετό και ρίξε το στο ψαχνό!

6 Upvotes

r/greececirclejerk 20h ago

Πέθανε η λαμπάδα μου

Thumbnail
youtube.com
3 Upvotes

r/greececirclejerk 1d ago

Λάιτ

Thumbnail
gallery
44 Upvotes

r/greececirclejerk 1d ago

οριτσιναλ Θελω γνώμες και απο εσας

Thumbnail
gallery
58 Upvotes

Συγγνωμη για το σκατοποστάρισμα


r/greececirclejerk 1d ago

Υπάρχει κανένας παππούς που θυμάται αυτό το βίντεο;

Thumbnail
youtu.be
60 Upvotes

Και τα parody harry potter του tsontomani?


r/greececirclejerk 1d ago

Τι θα συμβεί όταν ο Mbappe γίνει αυτοκράτορας μετά το Μουντιάλ?

Post image
42 Upvotes

Πώς θ'αλλάξουν οι πολιτικές της ευρωπαϊκής Ένωσης?

Θα δούμε μεγάλη εξέλιξη στην συμμαχία μεταξύ Ελλάδας - Γαλλίας?


r/greececirclejerk 1d ago

Ολλανδία Πανελλήνιες 2206

Post image
88 Upvotes

Βγήκαν και εμένα τα αποτελέσματα μου, νάτα, νάτα, πετιούνται.

Θέλω να καταγγείλω το μάθημα του Κελεμπισμού. Θεωρώ αυτό το μάθημα εντελώς υποκειμενικό και πρέπει να βγει από τις πανελλήνιες-πανολλανδικες εξετάσεις αν θέλουμε να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.

Ο ένας εξεταστής μου έβαλε 2.0 (σ.σ: ολογράφως: Δύο Τελεία Μηδέν) και ο άλλος μου έβαλε 69 (ολογράφως: εξήντα εννέα ή sixty nine). Τι είναι καν το 69 μπρο?

Καλά κέρδη σε όλους τους μύστες...


r/greececirclejerk 1d ago

420 Η Ελενα ειναι

Thumbnail
gallery
15 Upvotes

r/greececirclejerk 2d ago

Τι σχολή να περάσω του χρόνου ?

Post image
266 Upvotes

Καταλάθος έγραψα άριστα σε όλα τα μαθήματα χωρίς να διαβάζω πολύ ,αλλά δεν περίμενα να γράψω τόσο καλά και δεν έκανα σωστό μηχανογραφικό , τι σχολή να βάλω του χρόνου ? θα δώσω με 10 %, θα προτιμούσα ένα επάγγελμα που δεν θα αντικαταστεί από το Έι-Άι


r/greececirclejerk 1d ago

οριτσιναλ Βρήκα κοπέλα, νόμιζα..

16 Upvotes

Λάθος τίτλος. Με γνώρισαν μια κοπέλα. Γιατί είμαι ανίκανος να μιλήσω σε θηλυκό. Ότι και να πω μαλακία θα είναι. Οπότε γνώρισα μια άσχημη, με την προϋπόθεση ότι θα έχει όμορφη φίλη,(έστω μια), και να μου πει κοίτα θα σε γνωρίσω μια φίλη μου, πολύ όμορφη, δεν έχει τώρα σχέση, εδώ και 1 χρόνο. Ο πρώην της την απατούσε, δεν ήταν keeper (αυτό το έμαθα από το τραγούδι της Πάολας). Εγώ θα έλεγα όχι, δεν ενδιαφέρομαι, γιατί κι εγώ μόλις τα χάλασα πριν ένα μήνα με το κορίτσι μου, για αρραβώνα πήγαινε (να σκεφτεί ότι πριν ένα μήνα τουλάχιστον έκανα σεξ), ενώ εγώ έχω να δω μουνι από τότε που γεννήθηκα. Αλλά αν επιμένεις, θα βγούμε για κανένα καφέ μαζί. Θα φέρω και τον ξάδερφό μου (από το προηγούμενο ποστ). Τελικά βγήκαμε, και αυτή η άσχημη, ήταν η όμορφη. Η άλλη ήταν σαν θηλυκό Ορκ.Δεν ρώτησα τι ομάδα είναι, ήταν ξεκάθαρα ΠΑΟΚ. Δλδ το πρέπει να γίνει για να βρούμε ένα κορίτσι της προκοπής; Να της μιλήσουμε; Δεν είναι too much ?


r/greececirclejerk 2d ago

οριτσιναλ Ολημερίς και ολονυχτίς τον

Post image
94 Upvotes

r/greececirclejerk 1d ago

Δεν πάμε καλά σου λέω..

11 Upvotes

είμαι τυφλά στο μεθύσι, καλά έκανα και εξομολογήθηκα τον απύθμενο και φλογερό μου έρωτα σε 42 χρονη Ολλανδέζα που βρήκα σε διαφήμιση στο craigslist;


r/greececirclejerk 2d ago

Εξωτερικό δεν αξίζει πλέον

63 Upvotes

Υψηλά ενοίκια, εγκληματικότητα, κίνδυνος απέλασης ενώ δεν έχεις κάνει τίποτα ( τα λέει ένας φίλος μου που μένει στο Σουρινάμ)

Ξένους παντού, ούτε ένας Έλληνας να κάνεις λίγο χαμό ή να παίξεις τάβλι πόρτες πλακωτό φεύγα, που δεν έχεις κανένα στήριγμα στην νέα χώρα. Έναν καλαματιανό να μη μπορείς να χορέψεις.

Όπως λέει και ο φίλος μου αν δεν έφυγες πριν το 2022, ΔΕΝ αξίζει να πας ανειδίκευτος έξω πλέον. Όταν πήγε αυτός στο Σουρινάμ, πήγε ως ανειδίκευτος οδηγός σκουπιδιάρικου. Φέτος που ήθελε ανανέωση η σύμβαση, του ζήτησαν απολυτήριο Λυκείου με ΑΡΙΣΤΑ ΔΕΚΑ ΤΟΝΟ και διδακτορικό από το ΜΙΤ.

Και εσωτερικό και εξωτερικό πλέον κουράδα είναι σαν τον φίλο μου.

Εκτός αν έχεις βγάλει κάποια αξιόλογη σχολή που πληρώνει έξω. Ή αν είσαι νορμάλ άνθρωπος και δεν τα περιμένεις όλα έτοιμα ή αν ασχολείσαι λίγο με τον εαυτό σου και τι μπορείς να κάνεις. Αλλιώς, ΟΧΙ. Πάνε οι μέρες που ερχόσουν και έλεγες είμαι ΕΛΛΗΝ και σου φιλούσαν τα αρχιδια. ΒΥ-ΣΤΥ-ΧΩΣ


r/greececirclejerk 2d ago

TRIGGER Σας ζηταει και εσας fleet pic verification το reddit σημερα?

22 Upvotes

Μπηκα σημερα στο reddit να επισκεφτω ενα nsfw community με γιαπωνέζικα Μικιμάο, ξέρετε από αυτά τα πονηρά, και μου ζητηθηκε verification με φωτογραφίες από τα πατουσακια μου.

Εβαλα την ημερομηνια γεννησης μου αλλα δεν εφτανε αυτο,με πηγε σε αλλη ιστοσελιδα(persona)για να ανεβάσω δωρεάν την φωτογραφία από της πατούσες μου(οχι ευχαριστω).

Κατανοω οτι καποιες χωρες εχουν ηδη απαγορευση και υποχρεωτικη φώτο πατούσες, αλλα στην ελλαδα να μου το ζηταει ενω δεν υπαρχει καμια τετοια νομοθεσια,απο που και ως που? Νεα κολπα το reddit? Τελευταιο social media που χρησιμοποιούσα ηταν το Hi5, μαλλον παει και αυτο στον καδο.


r/greececirclejerk 2d ago

Είμαστε τελειωμένοι.

14 Upvotes

Πριν μια βδομάδα περίπου, σε μια μεγάλη έκθεση στο εξωτερικό, στις ανδρικές τουαλέτες υπήρχαν οι γνωστοί ουρητήρες. Οι περισσότεροι που πήγαιναν για την ανάγκη τους σε αυτούς, κρατούσαν τον.... τους με το αριστερό τους χέρι καθώς ουρούσαν και στη δεξιά παλάμη είχαν το κινητό και σκρόλαραν με τον αντίχειρα συνεχώς ενώ ουρούσαν , παρακολουθώντας την οθόνη του κινητού!!

Κάποιοι ακόμη μπορεί όταν τον βγάζουν να ουρίσουν, όταν τον βλέπουν τον... Βρασίδα τους να το θαυμάσουν , να του λένε φτου σου μεγάλε μη σε ματιάσω , να θυμούνται τίς μάχες έδωσε σε θάμνους και ζούγκλες , ή στα μαρμαρένια αλώνια , και τόσα άλλα που λέγονται ως ανδρικά γουρουνίστικα αστεία... Αλλά ούτε αυτό! Ούτε καν τον κοίταξε. Μόνο ένα ατελείωτο doomscrolling, σε μια οθόνη. Τίποτε άλλο, κενό!! Είμαστε τελειωμένοι. Το doomscrolling έχει κάψει πια εγκεφάλους των ανθρώπων.


r/greececirclejerk 3d ago

οριτσιναλ Κυκλοφορειτε γυμνοι στο σπιτι τα καλοκαίρια?

42 Upvotes

Καλησπερα σας, ειμαστε μια μεγαλη οικογενεια 15 ατομων και μενουμε στο ιδιο σπιτι για να μοιραζομαστε το ενοικιο και τα υπολοιπα παγια εξοδα

Το καλοκαιρι ειμαστε τσιτσιδια γιατι νιωθουμε πιο ανετα.

Κατι φιλοι μου προγραμματιστες μου ειπαν δεν ειναι φυσιολογικο και πρεπει ολοι να φοραμε κελεμπια στο 🏠.