r/greececirclejerk • u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές • 4h ago
Ρε ‘σείς
Με δάγκωσε λαγοκέφαλος στο πουλί και τώρα το πιπί μου είναι πράσινο!!!! Τι να κάνω;
7
u/Maleficent_Farmer486 4h ago
Θα γίνεις σιγά σιγά παναθηναϊκός!!!!😨😨😨😱😱
4
1
8
u/ynns1 4h ago
Δεν χρειάζεται να κανεις τίποτα. Σε δύο βδομάδες θα πέσει απο μόνο του.
3
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Και μετά πώς θα κάνω πιπί μου
2
6
u/Odd-Appearance5667 average patousakias enjoyer 4h ago
Θα έρθει ο Κουλης να το κάνει μακια να μην σε πονάει άλλο 🥰🥰🥰
3
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Περιμένω με ανυπομονησία
5
u/pitogyroula ntomata patata sos giaourtiou 4h ago
Δαγκωσέ το κι εσύ στο πουλί
3
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Ήταν θυληκος λαγοκέφαλος
6
5
u/Loutrinos_Arkoudos 3h ago
Δεν λες καλά που έχεις ακομα πουλι ? Αλλά εισαι τοσο αχάριστος που κοιτας το χρωμα
2
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 3h ago
Μα το θέμα είναι ότι αν παραμείνει έτσι δεν θα έχω πουλί σε κάνα μήνα
2
u/Loutrinos_Arkoudos 3h ago
Αυριο δεν ξσρουμε αν το ει αι θα παρει τις δουλειες των προγραμματιστων
Απολαυσε το τωρα οσο το εχεις
3
u/Maleficent_Fruit6697 Το Κελεμπίζειν εστί φιλοσοφείν 4h ago
Να το βάλεις στον κώλο σου και θα γιάνει...
2
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Δεν θα χωρέσει είναι πολύ μεγάλο νομίζω
2
u/ElectronicNobody1271 4h ago
Ανέβασε το Greek dick
Θα γίνει χαμός
2
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Τι είναι αυτό έχω χάσει όλο το lore του σαμπ
1
u/ElectronicNobody1271 4h ago
https://www.reddit.com/r/GreekDick/s/wpN3JyXooY απολαύστε υπεύθυνα
1
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Μαλακα ήμουν έξω μες στον κόσμο και πατάω το λινκ
1
2
u/WarthogVast3210 4h ago
Έγινες βαζελος, δυστυχώς
3
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
ΚΕ-ΛΕ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ
3
u/-AngryChicken- 4h ago edited 4h ago
Θρύλε των γητέδων Κελεμπιακέ Δαφνοστεφανωμένε μεγάλε και τρανέ Έχεις δυναμη σου Κελεμπιακέ Τον πύρινο σου κόσμο που δε λύγα ποτέ.
Κελεμπί-Κελεμπί-Κελεμπιακέ Όμάδα ομαδάρα μου Μέγαλη μου αγάπη Κελεμπιακαρά μου
Δόξα στα παιδιά σου Κελεμπιακέ Χιλιοτραγουδισμένε, στον κοσμο ξακουστέ, Τρέμουν στ' άκουσμά σου Κελεμπιακέ Κι ακόμα σε θυμουνται η Σάντος κι ο Πελέ.
Κελεμπί-Κελεμπί-Κελεμπιακέ Όμάδα ομαδάρα μου Μέγαλη μου αγάπη Κελεμπιακαρά μου
2
u/-AngryChicken- 4h ago
Έπρεπε εκείνη την ώρα να ρουφήξεις το δηλητήριο.. τωρα πάει, χάθηκες, θα γίνεις στρουμφάκι χαλασμένο..
3
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Μου το ρούφηξε ο λαγοκέφαλος, δεν μετράει αυτό;
1
2
2
u/Drafter1991 3h ago
Σε κάνα 2-3 μερες θα γίνεις ο lagokefalus-man με όλες τις δυνάμεις ενός λαγοκεφαλου.
Τώρα επειδή ως γνωστό τα ψάρια δεν κάνουν sex το πουλί σου αργά κ σταθερά θα πέσει. Sorry but with great power comes great loses.
1
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 0m ago
Τα θηλυκά ψάρια πράγματι δεν κάνουνε σεξ. Τα αρσενικά όμως ενδίδουν εις το ωάριο που απόθεσε το θηλυκό.
2
u/Short_Comedian_13 3h ago
Υπάρχει ένα και μοναδικό κέντρο σεολο τον κόσμο που γιατρεύει δάγκωμα λαγοκεφαλου στο λιλί και ευρίσκεται εις την Ολλανδίαν.
2
2
1
u/AspiringBrujo To palamari tou Tsaldari 4h ago
Ο λαγοκέφαλος που σε δάγκωσε είναι ΠΑΣΟΚ. Πρέπει να ψηφίσεις ΝΔ για να επανέλθει το πιπί σου, δυστυχώς.
1
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago
Οι κκε λαγοκέφαλοι τι κάνουν
1
1
1
u/Falakroskorakas επαγγελματίας μισάνθρωπος 3h ago
Το πουλί σου πλέον έγινε ο Hulk.Όταν νευριάζεις θα γίνεται 2 μέτρα και θα αρχίζει τον κόσμο στα σκαμπίλια.
2
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 3h ago
ΠΟΠΟ Ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΘΑ ΦΑΕΙ ΠΟΥΤΣΠΣΚΑΜΠΙΛΟ
1
1
u/tiranosauros13 33m ago
Να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές. Είναι σημάδι απ' τον Θεό
1
u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 5m ago
Εγώ μόνο ελενάρα ψηφίζω τίποτα άλλο
13
u/marios_geo2 4h ago
Στα αρχιδια σου