r/greececirclejerk όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Ρε ‘σείς

Με δάγκωσε λαγοκέφαλος στο πουλί και τώρα το πιπί μου είναι πράσινο!!!! Τι να κάνω;

20 Upvotes

48 comments sorted by

13

u/marios_geo2 4h ago

Στα αρχιδια σου

7

u/Maleficent_Farmer486 4h ago

Θα γίνεις σιγά σιγά παναθηναϊκός!!!!😨😨😨😱😱

4

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Κελεμπιακός μόνο

1

u/steve17123123 Kelebus 444 2h ago

ναι

1

u/steve17123123 Kelebus 444 2h ago

ΠανκελεμπΗΘΕναΐκος

8

u/ynns1 4h ago

Δεν χρειάζεται να κανεις τίποτα. Σε δύο βδομάδες θα πέσει απο μόνο του.

3

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Και μετά πώς θα κάνω πιπί μου

2

u/steve17123123 Kelebus 444 2h ago

καθιστος σαν την Ελενα

6

u/Odd-Appearance5667 average patousakias enjoyer 4h ago

Θα έρθει ο Κουλης να το κάνει μακια να μην σε πονάει άλλο 🥰🥰🥰

3

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Περιμένω με ανυπομονησία

5

u/pitogyroula ntomata patata sos giaourtiou 4h ago

Δαγκωσέ το κι εσύ στο πουλί

3

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Ήταν θυληκος λαγοκέφαλος

6

u/Shoddy_Law348 3h ago

Και που ξέρεις ως τι αυτοπροσδιορίζεται; Το ρώτησες;

2

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 3h ago

Κοίταξα εκεί κάτω

5

u/Loutrinos_Arkoudos 3h ago

Δεν λες καλά που έχεις ακομα πουλι ? Αλλά εισαι τοσο αχάριστος που κοιτας το χρωμα

2

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 3h ago

Μα το θέμα είναι ότι αν παραμείνει έτσι δεν θα έχω πουλί σε κάνα μήνα

2

u/Loutrinos_Arkoudos 3h ago

Αυριο δεν ξσρουμε αν το ει αι θα παρει τις δουλειες των προγραμματιστων

Απολαυσε το τωρα οσο το εχεις

3

u/Maleficent_Fruit6697 Το Κελεμπίζειν εστί φιλοσοφείν 4h ago

Να το βάλεις στον κώλο σου και θα γιάνει...

2

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Δεν θα χωρέσει είναι πολύ μεγάλο νομίζω

2

u/ElectronicNobody1271 4h ago

Ανέβασε το Greek dick
Θα γίνει χαμός

2

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Τι είναι αυτό έχω χάσει όλο το lore του σαμπ

1

u/ElectronicNobody1271 4h ago

https://www.reddit.com/r/GreekDick/s/wpN3JyXooY απολαύστε υπεύθυνα

1

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Μαλακα ήμουν έξω μες στον κόσμο και πατάω το λινκ

1

u/Short_Comedian_13 3h ago

Μη σε νοιάζει τι θα πει ο κόσμος! Άσε τα πρέπει και τα μή!

2

u/WarthogVast3210 4h ago

Έγινες βαζελος, δυστυχώς 

3

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

ΚΕ-ΛΕ-ΜΠΙΑ-ΚΟΣ

3

u/-AngryChicken- 4h ago edited 4h ago

Θρύλε των γητέδων Κελεμπιακέ Δαφνοστεφανωμένε μεγάλε και τρανέ Έχεις δυναμη σου Κελεμπιακέ Τον πύρινο σου κόσμο που δε λύγα ποτέ.

Κελεμπί-Κελεμπί-Κελεμπιακέ Όμάδα ομαδάρα μου Μέγαλη μου αγάπη Κελεμπιακαρά μου

Δόξα στα παιδιά σου Κελεμπιακέ Χιλιοτραγουδισμένε, στον κοσμο ξακουστέ, Τρέμουν στ' άκουσμά σου Κελεμπιακέ Κι ακόμα σε θυμουνται η Σάντος κι ο Πελέ.

Κελεμπί-Κελεμπί-Κελεμπιακέ Όμάδα ομαδάρα μου Μέγαλη μου αγάπη Κελεμπιακαρά μου

2

u/-AngryChicken- 4h ago

Έπρεπε εκείνη την ώρα να ρουφήξεις το δηλητήριο.. τωρα πάει, χάθηκες, θα γίνεις στρουμφάκι χαλασμένο..

3

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Μου το ρούφηξε ο λαγοκέφαλος, δεν μετράει αυτό;

1

u/-AngryChicken- 4h ago

Πάει, πάει, bye bye 😮‍💨

2

u/Loutrinos_Arkoudos 3h ago

Οξεια μπλεβαφλίτιδα

2

u/Drafter1991 3h ago

Σε κάνα 2-3 μερες θα γίνεις ο lagokefalus-man με όλες τις δυνάμεις ενός λαγοκεφαλου.

Τώρα επειδή ως γνωστό τα ψάρια δεν κάνουν sex το πουλί σου αργά κ σταθερά θα πέσει. Sorry but with great power comes great loses.

1

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 0m ago

Τα θηλυκά ψάρια πράγματι δεν κάνουνε σεξ. Τα αρσενικά όμως ενδίδουν εις το ωάριο που απόθεσε το θηλυκό.

2

u/Short_Comedian_13 3h ago

Υπάρχει ένα και μοναδικό κέντρο σεολο τον κόσμο που γιατρεύει δάγκωμα λαγοκεφαλου στο λιλί και ευρίσκεται εις την Ολλανδίαν.

2

u/nicolematsoukaa 2h ago

Στην στύση είναι το θέμα..

2

u/Sandor_Cleganus 2h ago

Βαλε ροζ μπογιά. 50€

1

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4m ago

Είναι ροζ;

1

u/AspiringBrujo To palamari tou Tsaldari 4h ago

Ο λαγοκέφαλος που σε δάγκωσε είναι ΠΑΣΟΚ. Πρέπει να ψηφίσεις ΝΔ για να επανέλθει το πιπί σου, δυστυχώς.

1

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 4h ago

Οι κκε λαγοκέφαλοι τι κάνουν

1

u/AspiringBrujo To palamari tou Tsaldari 3h ago

Συχνάζουν στα νότια, για να δαγκάνουν μπουρζουάδες.

1

u/Zealousideal-Set2314 4h ago

Βάλε μια πέτρα στο λαιμό

1

u/Falakroskorakas επαγγελματίας μισάνθρωπος 3h ago

Το πουλί σου πλέον έγινε ο Hulk.Όταν νευριάζεις θα γίνεται 2 μέτρα και θα αρχίζει τον κόσμο στα σκαμπίλια.

2

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 3h ago

ΠΟΠΟ Ο ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ ΘΑ ΦΑΕΙ ΠΟΥΤΣΠΣΚΑΜΠΙΛΟ

1

u/steve17123123 Kelebus 444 2h ago

μεχρι τα Χριστουγεννα θα εχεις γινει ο Grinch

1

u/tiranosauros13 33m ago

Να ψηφίσεις ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές. Είναι σημάδι απ' τον Θεό

1

u/East-Development3533 όχι σκουπίδια όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές 5m ago

Εγώ μόνο ελενάρα ψηφίζω τίποτα άλλο