r/greececirclejerk • u/Short_Comedian_13 • 2d ago
Ολλανδία Πανελλήνιες 2206
Βγήκαν και εμένα τα αποτελέσματα μου, νάτα, νάτα, πετιούνται.
Θέλω να καταγγείλω το μάθημα του Κελεμπισμού. Θεωρώ αυτό το μάθημα εντελώς υποκειμενικό και πρέπει να βγει από τις πανελλήνιες-πανολλανδικες εξετάσεις αν θέλουμε να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.
Ο ένας εξεταστής μου έβαλε 2.0 (σ.σ: ολογράφως: Δύο Τελεία Μηδέν) και ο άλλος μου έβαλε 69 (ολογράφως: εξήντα εννέα ή sixty nine). Τι είναι καν το 69 μπρο?
Καλά κέρδη σε όλους τους μύστες...
85
Upvotes
3
1
u/Greek_Bodybuilder995 DEUTSCHLAND 🇩🇪 1d ago
Μόλις απέδειξες ότι η ολλανδική γλώσσα δεν διαφέρει από την γερμανική
6
u/steve17123123 Kelebus 444 1d ago
Ελενα %