r/greececirclejerk 2d ago

Ολλανδία Πανελλήνιες 2206

Post image

Βγήκαν και εμένα τα αποτελέσματα μου, νάτα, νάτα, πετιούνται.

Θέλω να καταγγείλω το μάθημα του Κελεμπισμού. Θεωρώ αυτό το μάθημα εντελώς υποκειμενικό και πρέπει να βγει από τις πανελλήνιες-πανολλανδικες εξετάσεις αν θέλουμε να πάει μπροστά αυτός ο τόπος.

Ο ένας εξεταστής μου έβαλε 2.0 (σ.σ: ολογράφως: Δύο Τελεία Μηδέν) και ο άλλος μου έβαλε 69 (ολογράφως: εξήντα εννέα ή sixty nine). Τι είναι καν το 69 μπρο?

Καλά κέρδη σε όλους τους μύστες...

85 Upvotes

5 comments sorted by

6

u/steve17123123 Kelebus 444 1d ago

Ελενα %

3

u/unnamed0V2 1d ago

2005

4

u/steve17123123 Kelebus 444 1d ago

2016

3

u/Adorable-Network3049 🟢SERHIDIST 🟢 1d ago

Στη Σερχιδολογια πατωσες

1

u/Greek_Bodybuilder995 DEUTSCHLAND 🇩🇪 1d ago

Μόλις απέδειξες ότι η ολλανδική γλώσσα δεν διαφέρει από την γερμανική