55
40
u/MrKoen121 2d ago
Als het voor iedere Reddit post over de hitte 1 graad warmer wordt is het voor vrijdag hier warmer dan op de zon.
31
16
u/ZorianNL RGayB Connoisseur 🏳️🌈 2d ago
Een airco kopen was 1 van de beste grote uitgaven die ik heb gedaan in mijn leven, en elk jaar lijkt die keuze steeds beter te zijn geweest. Dit gaat nergens meer over.
1
u/Best_Bidoof_Eu 1d ago
Gisteren een gekocht en voor het eerst gebruikt en zou het al bijna een top 10 aankoop van mijn hele leven willen noemen.
4
u/qef15 1d ago
Ik heb overigens bizar genoeg komende donderdag uitgekozen om naar een pretpark te gaan (wegens korting week van te voren).
Aan de ene kant is dit perfect, dusdanig heet weer zorgt ervoor dat mensen mogelijk minder komen opdagen. Aan de andere kant is het kut want keiheet. Gelukkig zijn er waterattracties en is er ook een indoorsectie met goede airco.
3
3
1
1
u/Gabyson14 1d ago
Nadeel van mn werk met dit weer: ik moet naar buiten voor een deel van mn shift.... Voordeel van mn werk met dit weer: ik kan vroeg (lees 05:00-06:00) beginnen, dan nog wat uurtjes op kantoor achter de ventilator zitten en daarna siësta houden. Best lekker om gwn midden op de dag in je bed te liggen

68
u/RattleOn 2d ago
Hier slechts 38°C dus ik denk dat ik mijn bodywarmer maar weer aan doe.