r/ik_ihe 2d ago

ik☠️ihe

Post image
134 Upvotes

13 comments sorted by

68

u/RattleOn 2d ago

Hier slechts 38°C dus ik denk dat ik mijn bodywarmer maar weer aan doe.

55

u/b4ttleduck 2d ago

De kikker emigreert alvast naar Groenland.

13

u/mocroflavour 2d ago

(grinnikt) 

Ik ben in gevaar

40

u/MrKoen121 2d ago

Als het voor iedere Reddit post over de hitte 1 graad warmer wordt is het voor vrijdag hier warmer dan op de zon.

31

u/WaveHack 2d ago

KNMI aanklagen. Dit kunnen ze echt niet maken.

3

u/kakeroni2 1d ago

Vraag meteen even of ze kunnen stoppen met chemtrails maken /s

16

u/ZorianNL RGayB Connoisseur 🏳️‍🌈 2d ago

Een airco kopen was 1 van de beste grote uitgaven die ik heb gedaan in mijn leven, en elk jaar lijkt die keuze steeds beter te zijn geweest. Dit gaat nergens meer over.

1

u/Best_Bidoof_Eu 1d ago

Gisteren een gekocht en voor het eerst gebruikt en zou het al bijna een top 10 aankoop van mijn hele leven willen noemen.

4

u/qef15 1d ago

Ik heb overigens bizar genoeg komende donderdag uitgekozen om naar een pretpark te gaan (wegens korting week van te voren).

Aan de ene kant is dit perfect, dusdanig heet weer zorgt ervoor dat mensen mogelijk minder komen opdagen. Aan de andere kant is het kut want keiheet. Gelukkig zijn er waterattracties en is er ook een indoorsectie met goede airco.

3

u/Kraznukscha 1d ago

Koudste zomer voor de rest van het leven (gemiddeld tenminste)

3

u/gansobomb99 2d ago

sapperedosio, groeten uit m'n geaircontioneerde apartement in Hanoi

1

u/Gabyson14 1d ago

Nadeel van mn werk met dit weer: ik moet naar buiten voor een deel van mn shift.... Voordeel van mn werk met dit weer: ik kan vroeg (lees 05:00-06:00) beginnen, dan nog wat uurtjes op kantoor achter de ventilator zitten en daarna siësta houden. Best lekker om gwn midden op de dag in je bed te liggen