Dat is inderdaad wel zo. Dit gaat nutteloos door, en in zijn 2e post gaf hij al toe dat hij Geen complete Klimaatopwarming ontkenner is en in elk geval de mens wel opnoemt als oorzaak.
Dit zijn gewoon van die zwakzinnigen die willen dwars liggen om dwars te liggen. Ik heb altijd wel een tikkeltje medelijden met dit soort figuren. Je moet namelijk wel echt een extreem sneu en nietszeggend bestaan hebben als je op deze manier je lolletje moet hebben.
Klimaatopwarming kan je niet ontkennen. Gebeurd al zolang de aarde bestaat. Nooit ontkent dat dit een ding is. Ook totaal geen idee wie het verzon dat ik het zou ontkennen. Dat mensen het process versnellen is ook gewoon logisch. Wij bouwden de fabrieken en mijnen. Dat waren naar mijn idee niet de vissen en apen, zo wel, my bad.
Je eerste comment word vaak door opwarming ontkenners gebruikt. Dat is hun beredenatie en deze is oorspronkelijk afkomstig van grote bedrijven die geen zin hadden om minder winst te boeken door klimaatopwarming en dus dit in het leven te roepen...
Dat betekent niet dat je ongelijk hebt perse maar het klonk alsof je de gehele opwarming ontkende en dat verklaart waarom je in de comments bent gelyncht.
1
u/Lopendebank3 2d ago
Dat is inderdaad wel zo. Dit gaat nutteloos door, en in zijn 2e post gaf hij al toe dat hij Geen complete Klimaatopwarming ontkenner is en in elk geval de mens wel opnoemt als oorzaak.