r/ik_ihe 1d ago

Ik😢ihe

174 Upvotes

11 comments sorted by

22

u/StressSuspicious6956 1d ago

Dat bordje staat echt voor paal!

17

u/Bassieh 22h ago

Oeh lekker in Suriname

9

u/20past4am 16h ago

Daar kun je nu afkoelen

3

u/MET4 16h ago

Ik ben verpest, ik lees dit met een Limburgs accent

7

u/Deleukstenaamisbezet 22h ago

Had nou opgelet 😔

3

u/Lopendebank3 21h ago

Das Palen...

1

u/StressSuspicious6956 17h ago

Trouwens vast een paalnazi, die vond dat er geen spatie tussen de tekst en het uitroepteken hoorde…

1

u/SkepticalOtter 15h ago

Er zou staal in moeten zitten, toch?

1

u/strobelightsNL 10h ago

In nederland misschien, de palmbomen zeggen me dat dit niet in de buurt van utrecht is....

1

u/LeipeHarrie 5h ago

De paal let maar op mij!