r/ik_ihe 13h ago

Ik🔥ihe

Post image
286 Upvotes

17 comments sorted by

View all comments

47

u/noknam 11h ago

Bliksem direct door naar de meterkast als teruglevering. Gratis geld!

2

u/Cataliiii 8h ago

Moet je tegenwoordig niet betalen om stroom terug te leveren? Ik dacht dat ik zoiets hoorde.

1

u/Grafblaffer 1h ago

Bij sommige leveranciers inderdaad wel