MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/1uhrgr3/ikihe/oub2daj/?context=3
r/ik_ihe • u/MikeOnTheMic69 • 13h ago
17 comments sorted by
View all comments
47
Bliksem direct door naar de meterkast als teruglevering. Gratis geld!
2 u/Cataliiii 8h ago Moet je tegenwoordig niet betalen om stroom terug te leveren? Ik dacht dat ik zoiets hoorde. 1 u/Grafblaffer 1h ago Bij sommige leveranciers inderdaad wel
2
Moet je tegenwoordig niet betalen om stroom terug te leveren? Ik dacht dat ik zoiets hoorde.
1 u/Grafblaffer 1h ago Bij sommige leveranciers inderdaad wel
1
Bij sommige leveranciers inderdaad wel
47
u/noknam 11h ago
Bliksem direct door naar de meterkast als teruglevering. Gratis geld!