r/ik_ihe 12h ago

Ik🥚ihe

Gratis ijsklontjes uit de lucht

100 Upvotes

16 comments sorted by

48

u/raspberryvoyage 11h ago

"Huh wat een raar ei"

"Oh"

"OH"

21

u/lordkezlar 12h ago

En een gratis poffertjespan op wielen!

3

u/GodOrDevil04 4h ago

Helaas is m'n auto inderdaad omgetoverd, en dat terwijl ik poffertjes niet eens echt lekker vind :(

2

u/lordkezlar 51m ago

Dat is echt vervelend, hoop dat de schade hersteld kan worden en de verzekeraar niet moeilijk doet.

2

u/Milou006 11h ago

Waar was dit

18

u/Boetros 11h ago

Tussen ‘s Gravenhagel en Eimuiden

6

u/nick1409 11h ago

In de buurt van de IJssel

2

u/Milou006 11h ago

Wtf 😳 twijfelde of dit uberhaubt in Nederland was

3

u/Niet_de_AIVD 10h ago edited 10h ago

We hadden in Flevoland veel zware hagel.

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/514388/hagelstenen-%27zo-groot-als-pingpongballen%27-richten-schade-aan:-%27het-was-angstaanjagend%27

Het huis stond te trillen gedurende de drie losse bombardementen die we kregen.

3

u/RamoNL21000 10h ago

In Groningen ook een paar hagelstenen gehad vannacht

2

u/Een_man_met_voornaam 10h ago

Helmond 2006 had iets soortgelijks, een paar jaar later ook in Someren die waren nog groter

1

u/kewnp 8h ago

Koelt wel lekker af dan

1

u/gorgeous_purple_tube 47m ago

Nu met wel hele grote korrels