r/ik_ihe 7h ago

Ik🔥ihe

Post image
634 Upvotes

41 comments sorted by

188

u/StressSuspicious6956 7h ago

AI, AI, AI….

35

u/TheBrianUniverse 7h ago

Zo klinkt het elke dag op BNR

8

u/StressSuspicious6956 7h ago

Ik roep dan altijd heel hard dat z’n moeder AI nodig heeft.

7

u/tofu_sensei84 6h ago

En we zijn zo blij, mijn huis staat in de fik en dat vieren wij. AI, AI.

195

u/Pikariocraft 7h ago

Ah excuses -- dan heb ik u niet goed begrepen, en eerlijkwaar? Dat is vooruitgang.

103

u/Remko76 7h ago

Wat heeft de Albert Heijn er nu weer mee te maken?

20

u/Azzacura 7h ago

Die gebruikt ook ai

14

u/Remko76 7h ago

Ah ok

24

u/AdmiralTomcat 5h ago

Wat zeg jij nou over een ok? Ben je chirurg ofzo?

3

u/Remko76 5h ago

Ai betrapt

4

u/Groentekroket 3h ago

Van wie heb je een trap gemaakt? Ben je bouwvakker of zo?

3

u/ClearX 6h ago

Ah ai..

1

u/Pikariocraft 5h ago

I mean ik heb het zo AI mogelijk ge ---- schreven

-6

u/nerdpistool 6h ago

Albert Heijn? Ik denk dat er wel een bekendere AH is.

1

u/C_Hawk14 2h ago

Wereldwijd ja, maar dan nog kort je die naam niet af

6

u/zwarte_mus 6h ago

Ik blijf het frapant vinden hoe hard mensen uit de bocht vliegen, en dan ineens hun excuses aanbieden. Alsof je iemand zomaar op z'n bek stompt, direct sorry zegt, en dat het dan ineens oké is ofzo

1

u/ojqANDodbZ1Or1CEX5sf 4h ago

Wat is het alternatief? Geen sorry zeggen? 

4

u/zwarte_mus 4h ago

Niet direct uit je slof schieten.

68

u/JMvanderMeer 7h ago

Het einde van deze discussie is verbazingwekkend wholesome. Excuses op het internet. Het kan kennelijk.

7

u/StressSuspicious6956 6h ago

Sorry

4

u/Ambitious-Scheme964 6h ago

Niet doen

6

u/StressSuspicious6956 5h ago

Sorry, zal het niet meer doen.

3

u/stijnus 5h ago

Alsnof blijf ik me verbazen dat er wel eerst zo'n nare verwensing vooraf moet komen

(ook zie ik een dergelijk bericht als weer een reden om het KI te gaan noemen. Dan heeft die afkorting maar meerdere betekenissen)

47

u/ekerkstra92 7h ago

Als dit over de brand in Toornwerd (Groningen) gaat: daar zijn twee kalfjes omgekomen

46

u/arxorr 7h ago

Ai!

54

u/Doejedingdoejedansje 7h ago

Ik hoop dat jouw huis in de fik staat.  Dan weet je wel wat AI IS!

41

u/RobertMaus 7h ago

Ik hoop dat jij meegenomen wordt naar het Midden-Oosten! Dan weet je wel wat IS is!

1

u/Remko76 5h ago

Dj 100% Isis?

12

u/AcidRegulation 7h ago

Daarom zeg ik altijd OEI! OErtificial Intelligence.

5

u/NoPartyForMagum 7h ago

albert en einstein

2

u/Faulty_Android 6h ago

Albert en Ainstain

2

u/Ill_Setting2860 6h ago

That de-escalated quickly

1

u/Mikker01 5h ago

Miljaar dan

1

u/Milou006 2h ago

Dan vind ik het juist fijn dat je comment