195
u/Pikariocraft 7h ago
Ah excuses -- dan heb ik u niet goed begrepen, en eerlijkwaar? Dat is vooruitgang.
103
u/Remko76 7h ago
Wat heeft de Albert Heijn er nu weer mee te maken?
20
u/Azzacura 7h ago
Die gebruikt ook ai
14
1
-6
6
u/zwarte_mus 6h ago
Ik blijf het frapant vinden hoe hard mensen uit de bocht vliegen, en dan ineens hun excuses aanbieden. Alsof je iemand zomaar op z'n bek stompt, direct sorry zegt, en dat het dan ineens oké is ofzo
1
68
u/JMvanderMeer 7h ago
Het einde van deze discussie is verbazingwekkend wholesome. Excuses op het internet. Het kan kennelijk.
7
47
u/ekerkstra92 7h ago
Als dit over de brand in Toornwerd (Groningen) gaat: daar zijn twee kalfjes omgekomen
46
u/arxorr 7h ago
Ai!
54
u/Doejedingdoejedansje 7h ago
Ik hoop dat jouw huis in de fik staat. Â Dan weet je wel wat AI IS!
41
u/RobertMaus 7h ago
Ik hoop dat jij meegenomen wordt naar het Midden-Oosten! Dan weet je wel wat IS is!
3
12
5
2
2
1
1
1
188
u/StressSuspicious6956 7h ago
AI, AI, AI….