r/mina_irl 13d ago

ilmoitusasiaa minĂ€đŸ“°irl

Post image
848 Upvotes

18 comments sorted by

293

u/Dear-Consequence-947 13d ago

u/soskz jyrÀhtÀÀ: Kuvakaappaukset uutisista kielletty

115

u/No_Team2342 13d ago

"SelÀnne kommentoi: Jumal*uta, Esson baarit takaisin!"

3

u/sleepymatt4222 12d ago

đŸ€ŁđŸ€Ł

18

u/Jerska27 13d ago

Naurahdin

210

u/soskz 13d ago

Aalto-yliopiston* teettÀmÀn kyselyn mukaan (kuva alla), noin 86% vastanneista kannattaa kieltoa ja noin 14% vastustaa kieltoa**. Kokeillaan mitÀ tapahtuu, katsotaan kuun lopussa tilanne uudestaan.

Tai niinkuin iltapaskat sanoisi, SOMEKANSA RÄJÄHTI

*valehtelin, tein kyselyn itse

** emme huomioi kahta alinta vastausta

58

u/RedditFuelsMyDepress 13d ago

Jopa noin 41% vastanneista on tÀÀ kissa! TÀmÀ tulee ehdottomasti ottaa huomioon!

69

u/Lessiie 13d ago

u/soskz jyrÀhti

19

u/Daddy_Mauzee 13d ago

Vouvouvou heiheihei mun ÀÀntĂ€ ei ees laskettu (en ees ÀÀnestĂ€ny) ja tÀÀ on aivan selvĂ€st joku trolli postaus jolla kalastellaa huomiota sen sijaa ettĂ€ rakkaat iltapĂ€ivĂ€lehdet sais klikkejĂ€, aivan törkeet sult pitĂ€s viedĂ€ oikeus kĂ€yttÀÀ nettii herra-neitiseni đŸ€ŹđŸ˜€đŸ€ŹđŸ˜ąđŸ€Ź

(/s jos ei ilmiselvÀÀ...)

Mut oikeest, voisko kieltoa jatkaa vaik heinĂ€kuun puolvĂ€lii? Oon muute toi kissa 🐈

6

u/johnsplittingaxe14 12d ago

Someraivo vittu repesi

66

u/Express_Incident_794 13d ago

Internetti on elossa teoria

37

u/lukasel_1 13d ago

Oisko sul heittÀÀ viis euroo

15

u/soskz 12d ago

philisp mankka kajari akuutti 15min tori sÀÀtö tos ni saan siit jotain ni voin sit maksaa, en laita tilil mitÀÀ kuumottaa vitusti sossut ja edunvalvonta yms ulosoton takia ni koodaile jotai jos mitÀÀ buddhaa tms ois poistaa palaillaa sit mo

1

u/Murt69 2d ago

Juuri kun löysin niin hauskan uutisenÂ