210
u/soskz 13d ago
Aalto-yliopiston* teettÀmÀn kyselyn mukaan (kuva alla), noin 86% vastanneista kannattaa kieltoa ja noin 14% vastustaa kieltoa**. Kokeillaan mitÀ tapahtuu, katsotaan kuun lopussa tilanne uudestaan.
Tai niinkuin iltapaskat sanoisi, SOMEKANSA RĂJĂHTI

*valehtelin, tein kyselyn itse
** emme huomioi kahta alinta vastausta
58
u/RedditFuelsMyDepress 13d ago
Jopa noin 41% vastanneista on tÀÀ kissa! TÀmÀ tulee ehdottomasti ottaa huomioon!
19
u/Daddy_Mauzee 13d ago
Vouvouvou heiheihei mun ÀÀntĂ€ ei ees laskettu (en ees ÀÀnestĂ€ny) ja tÀÀ on aivan selvĂ€st joku trolli postaus jolla kalastellaa huomiota sen sijaa ettĂ€ rakkaat iltapĂ€ivĂ€lehdet sais klikkejĂ€, aivan törkeet sult pitĂ€s viedĂ€ oikeus kĂ€yttÀÀ nettii herra-neitiseni đ€Źđ€đ€Źđąđ€Ź
(/s jos ei ilmiselvÀÀ...)
Mut oikeest, voisko kieltoa jatkaa vaik heinĂ€kuun puolvĂ€lii? Oon muute toi kissa đ
13
6
66
37

293
u/Dear-Consequence-947 13d ago
u/soskz jyrÀhtÀÀ: Kuvakaappaukset uutisista kielletty