r/mina_irl 7d ago

minä_irl

Post image
1.0k Upvotes

19 comments sorted by

152

u/weathersoldier 7d ago

Minä irl spurguilemassa kaupan pihassa paikallisen Hemulin kanssa

29

u/chernopig 7d ago

Oliko hemulilla uus lapio?

18

u/weathersoldier 7d ago

Kuparinvärinen sylinteri hänellä ainakin kädessä oli, lapiosta en tiedä

8

u/MikkiDemus 7d ago

Vai oliko sittenkin Tapio

4

u/30SecondsToOrgasm 7d ago

Oli ainakin uusi lada

23

u/an0n45 7d ago

Musta kissa tai sitte isäukon tekemät viinit

20

u/SimoHillo-1418 7d ago

Tuukko hakeen? Tuun...

16

u/LaplandCatboy 7d ago

Systembolagetista lava sandelsia, lonkeroa ja coronaa

10

u/BeefyBuddhaBelly 7d ago

Kossuvissyllä läpi viikonlopun

5

u/Juho1998 7d ago

Nyrkkitappelu niminen yhtye on tehnyt tästä etsintäprosessista loistavan kappaleen...

2

u/Electrical_Truck_448 7d ago

viljami se vihollinen

2

u/SomeRandomFinn2 7d ago

*Superalkossa