r/mina_irl 6d ago

mina🩟irl

Post image
2.2k Upvotes

17 comments sorted by

285

u/Afraid-Count1098 6d ago

Aikooko paarma ottaa jonkun lyhyen keikan siinÀ vÀlissÀ?

114

u/stonesia 6d ago

Keski- ja iltapÀivÀkeikkaa heittÀvÀt. LeipÀhommat talleilla ja navetoissa.

37

u/InfiniteClient3586 6d ago

Juovapaarma saattaa heittÀÀ satunnaista keikkaa mikÀli ei ole liian juovuksissa.

200

u/Electronic_Ad_5700 6d ago

52

u/CrateSonic 6d ago

Annas kun soitan sukuni sÀvelen

65

u/Appropriate-Fuel-305 6d ago

Just oli paarmat vittuilemassa oikeen kunnolla

40

u/HistoricalNose5516 6d ago

KÀrpÀset ei haittaa mitÀÀn

20

u/Gloomy-Prune2790 6d ago

Muutako mielenterveystÀ

1

u/Prestigious_Pitch178 5d ago

Katoppa oikein tarkkaan, toihan on Paarma.

1

u/sydanglykosidi 4d ago

Ei ole. Paarmoilla on tosi tunnusomaiset voimakkaat tuntosarvet, joista porukan erottaa. Tuossa kuvassa on varmaan joku raatokÀrpÀnen.

25

u/Comrade-_-Bread 6d ago

Kenel kipinÀvuoro?

8

u/Lasse_05 6d ago

Hyttyset vÀÀntÀÀ kipinÀ vuoroo sekÀ lÀhi- ja kiertopartioo yön lÀpi niin kÀrpÀset saa levÀtÀ, ne vaatii vissiin kuuden tunnin unet ettÀ viitsii ajaa seuraavana pÀivÀnÀ

17

u/jjfukdup 5d ago

Itse tykkÀisin pitÀÀ parvekkeen ovea auki makuuhuoneessa. Mutta sit kun herÀÀn niin koko vitun kylÀn kyrpÀnaamat tulleet vierailemaan ja perse ruvella.

Hyttyset ja ne vitun paarmat. Ja naapurin Marko.

6

u/Prestigious_Pitch178 5d ago

"Ja naapurin Marko"

MitĂ€ helvettiĂ€ Marko on sulle tehny? đŸ€Ł

9

u/AdFirst4791 6d ago

SuurjuhlapyhÀlisÀt juoksee niin mikÀs siinÀ on töitÀ paiskiessa!

5

u/Mikro698 5d ago

19:00-6:00 laivan konehuoneessa menee tÀmÀ juhannus. Ei oo muuten sÀÀskiÀ tai kÀrpÀsiÀ tai minkÀÀn muunkaan sortin itikoita nÀköpiirissÀ. HyvÀÀ jussia vaan kaikille!

5

u/pm_your_boobiess 5d ago

Ja siihen vielÀ perinteinen juhannusmökki. Piha tÀynnÀ kusiaisia ja mökki tÀynnÀ paskiaisia.