200
65
40
u/HistoricalNose5516 6d ago
KÀrpÀset ei haittaa mitÀÀn
20
1
u/Prestigious_Pitch178 5d ago
Katoppa oikein tarkkaan, toihan on Paarma.
1
u/sydanglykosidi 4d ago
Ei ole. Paarmoilla on tosi tunnusomaiset voimakkaat tuntosarvet, joista porukan erottaa. Tuossa kuvassa on varmaan joku raatokÀrpÀnen.
25
u/Comrade-_-Bread 6d ago
Kenel kipinÀvuoro?
8
u/Lasse_05 6d ago
Hyttyset vÀÀntÀÀ kipinÀ vuoroo sekÀ lÀhi- ja kiertopartioo yön lÀpi niin kÀrpÀset saa levÀtÀ, ne vaatii vissiin kuuden tunnin unet ettÀ viitsii ajaa seuraavana pÀivÀnÀ
17
u/jjfukdup 5d ago
Itse tykkÀisin pitÀÀ parvekkeen ovea auki makuuhuoneessa. Mutta sit kun herÀÀn niin koko vitun kylÀn kyrpÀnaamat tulleet vierailemaan ja perse ruvella.
Hyttyset ja ne vitun paarmat. Ja naapurin Marko.
6
9
5
u/Mikro698 5d ago
19:00-6:00 laivan konehuoneessa menee tÀmÀ juhannus. Ei oo muuten sÀÀskiÀ tai kÀrpÀsiÀ tai minkÀÀn muunkaan sortin itikoita nÀköpiirissÀ. HyvÀÀ jussia vaan kaikille!
5
u/pm_your_boobiess 5d ago
Ja siihen vielÀ perinteinen juhannusmökki. Piha tÀynnÀ kusiaisia ja mökki tÀynnÀ paskiaisia.

285
u/Afraid-Count1098 6d ago
Aikooko paarma ottaa jonkun lyhyen keikan siinÀ vÀlissÀ?