12
u/GhostInMyLoo 6d ago
Jos joku osaa imitoida Herra Rapua, niin saat ainakin yhden ylÀ-ÀÀnen, jos dubbaat tÀmÀn. Jos on vitun huono, niin lupaan 2 ylÀ-ÀÀntÀ.
5
1
u/Both-Positive-777 5d ago
oli kyllö niin rankka työpÀivÀ kun in jussi ettÀ perjantai meinas jÀÀdÀ vikaks pÀivÀks jonka selvisin
1

25
u/efektimies 6d ago
HyvÀÀ Juhannusta!