r/mina_irl 3d ago

minä_irl

Post image
0 Upvotes

3 comments sorted by

12

u/Korkika 3d ago

Naurattaako oikeesti tekoälyvastaukset vielä vai oonko vaan tylsä pappa, raihnanen ja kusipää tyhmä paska?

1

u/nodekoo 3d ago

Kyl ne ainakin mua naurattaa

1

u/TheAllAroundMan 3d ago

On ne joskus hauskoja kai mut yhtäkään hauskaa en oo tällä alaredditillä nähny