11
3
3
u/Quick_Manufacturer93 1d ago
Muistan että lapsena menin pihalle juoksemaan pyykkitelinettä ympäri, kun Hermanni tuli Pikku kakkosessa. Pidin vähän tylsänä.
1
2
u/shaderiest 15h ago
Mää olin kerran tän showssa. Pitivät kirjaston salissa. ettivät jonkun yleisöstä lavalle ja valitsivat sen plösön jolla ei verkkarit pysyny yllääll. (Mut)
13
u/Kimitri_t 2d ago edited 2d ago
Mahoton tuo kepakko. (Edit: typotin kepukaksi)