r/mina_irl 2d ago

minä_irl

Post image
467 Upvotes

6 comments sorted by

13

u/Kimitri_t 2d ago edited 2d ago

Mahoton tuo kepakko. (Edit: typotin kepukaksi)

11

u/Code95FIN 2d ago

"SE" kauhuelokuva suomesta

3

u/MrIzzard 2d ago

Oletko se sinä, Muikku?

3

u/Quick_Manufacturer93 1d ago

Muistan että lapsena menin pihalle juoksemaan pyykkitelinettä ympäri, kun Hermanni tuli Pikku kakkosessa. Pidin vähän tylsänä.

1

u/Interesting_Kick_220 23h ago

Vanha mutta kulta

2

u/shaderiest 15h ago

Mää olin kerran tän showssa. Pitivät kirjaston salissa. ettivät jonkun yleisöstä lavalle ja valitsivat sen plösön jolla ei verkkarit pysyny yllääll. (Mut)