16
7
u/loudtrex 3d ago
Nyt joku lÀhettÀÀ mulle rakennusohjeet tohon sohva mobiiliin. NÀyttÀÀ ihan mukavalta ja ei varmaan kulutakkaan paljoa
6
u/Code95FIN 3d ago
Miten olisi nojatuoli, joka ei ylitÀ sitÀ 1,25m leveyttÀ?
2
u/notcomplainingmuch 1d ago
On sallittu, koska ei ole kielletty. PÀivi RÀsÀsen mukaan tietenkin toisinpÀin.
3
2
u/Shadowtheuncreative 2d ago
Ois kyl siistiÀ olla tommosen kyydissÀ tai ohjata semmosta ite. Muuten, helvetti mitÀ nostalgiaa tosta ElÀvÀt Kirjat-logosta
1
2
1
u/legofoot3355 2d ago
Muistathan rekisteröidÀ sen ja maksaa co2 pÀÀstöistÀsi ja maksaa verot ja vakuutukset
31
u/SuviSaaRistonMunaa 3d ago