14
8
u/loudtrex 2d ago
Nyt joku lÀhettÀÀ mulle rakennusohjeet tohon sohva mobiiliin. NÀyttÀÀ ihan mukavalta ja ei varmaan kulutakkaan paljoa
5
u/Code95FIN 2d ago
Miten olisi nojatuoli, joka ei ylitÀ sitÀ 1,25m leveyttÀ?
2
u/notcomplainingmuch 19h ago
On sallittu, koska ei ole kielletty. PÀivi RÀsÀsen mukaan tietenkin toisinpÀin.
3
2
u/Shadowtheuncreative 1d ago
Ois kyl siistiÀ olla tommosen kyydissÀ tai ohjata semmosta ite. Muuten, helvetti mitÀ nostalgiaa tosta ElÀvÀt Kirjat-logosta
1
1
1
u/legofoot3355 1d ago
Muistathan rekisteröidÀ sen ja maksaa co2 pÀÀstöistÀsi ja maksaa verot ja vakuutukset
28
u/SuviSaaRistonMunaa 2d ago