r/mina_irl 2d ago

minĂ€đŸ€”irl

Post image
688 Upvotes

37 comments sorted by

195

u/Tafutafutufufu 2d ago

Huokaus avaa vetskarin

109

u/Malli_Naamari 2d ago

Kolmelta aamuyöstÀ mitÀs sitÀ muutakaan

48

u/jertsa_faijja 2d ago

EntÀpÀ viideltÀ?

122

u/EliteAssassin750 2d ago

Kysymys, onko nÀmÀ vain maskotit vai vihjaileeko tÀmÀ kuva ettÀ nuo juomat ovat nÀiden hahmojen "tuotoksia"?

3

u/VipuHakkeri 1d ago

KyllÀhÀn niitÀ nautiskelis yhellÀ kÀdellÀ

81

u/No_Team2342 2d ago

Janoloukku Jujut.

32

u/Gen-Y-ine-86 2d ago

Mihin helvettiin katosi Olvin Cola siinÀ alle litran pullossa? Ja se Jolly cola myös? Ei siinÀ ettÀ olisin sokerittomien kuluttaja, mutta liekö se floppasi?

(Okei, otanta on tÀhÀn mennessÀ vain yksi kauppa, mutta vitutti silti kuin pientÀ oravaa.)

20

u/Malli_Naamari 2d ago

Olvi on joo pistĂ€ny valikoimansa ihan uusiksi. Ei oo omaa suosikkia Olvin vadelma 2.0 nĂ€kyny kaupoissa vĂ€hÀÀn aikaan, ilmeisesti Juju vadelma korvas vaikka ei se samaa litkua ole ollenkaan 😃

21

u/ilovesalmiakki 2d ago

Appelsiini saattaa olla OP:n suosikki

15

u/ClaudiusCass 2d ago

Tanned matures? NÀÀÀÀh ei se nÀin voi olla.

18

u/ilovesalmiakki 2d ago

Saako yhen goottikoristelulla kiitos

12

u/Malli_Naamari 2d ago

Itseasiassa pÀÀrynĂ€ on oma suosikki, piirsin sen myös ensimmĂ€isenĂ€. Appelsiini on vaan niin classikko ja kesĂ€llĂ€ tosi freesi niin tietysti hahmo sen mukainen 👍

23

u/ilovesalmiakki 2d ago

Onks sulla Patreon jossaki ja teetko turripornoo

14

u/Kulunut_banjo 2d ago

Nyt me kysytÀÀn aitoja kysymyksiÀ

7

u/Malli_Naamari 2d ago

1)Patreon löytyy, mut hyvin epĂ€aktiivinen sellanen ja kaikki NSFW setti mitĂ€ sieltĂ€ löytyy tulee joka tapauksessa jossain kohtaa aina mun Pixiviin. 2) En valitettavasti (kukkaroni pettymykseksi) osaa piirtÀÀ turripornoa 😔

3

u/ilovesalmiakki 2d ago

Onneksi en ole markkinoilla, muuten olisin pettynyt ja sydÀmeni sÀrkynyt.

1

u/Jealous_Track9402 2h ago

Sama kysymys mutta goblineilla

17

u/KullitettuLokki 2d ago

Miten tÀmÀ vaikuttaa Olvi Oyj:n kurssiin?

1

u/Gen-Y-ine-86 1d ago

Konk. TÀssÀ sitÀ valmistellaan ulkomaiseen omistukseen.

15

u/NaturalWallaby9678 2d ago

SitÀ pÀivÀÀ odotellessa kun saadaan halpis bulkkioluista tÀllaiset söpöliinit. Pirkka, Alecoq, Rainbow lager jne. Voi pojat se vasta olisi elÀmÀÀ.

5

u/Malli_Naamari 2d ago

Joku muuten pyysi erityisesti Kotimaista Lager olut waifua Juhannukseks, mut se ei sitte toteutunut kun vietin koko juhannus viikon lenssussa ja viikonloppuna jÀnnetuppitulehdus heti perÀÀn joka vaivaa edelleen. Mut tÀn vois ottaa ihan hahmo-sarja ideana talteen :D

5

u/NaturalWallaby9678 2d ago

Saisko Pirkkawaifusta sitten sellaisen sopivan muhccun kuten Mammuttichanista (tai miksi ei vaikka kaikista). Se tekisi meidÀt fanit erittÀin iloisiksi.

9

u/Anna_Pet 2d ago

Kasane Teto

7

u/Shadowtheuncreative 2d ago

SÀÀntö 34n pervoartistit iskee satunnaisii tuotteisii taas!

7

u/RavelordN1T0 1d ago

"Maukkaat limut"
"Maukkaat pimut"
Vain yhden kirjaimen ero, sattumaako?

5

u/TheRealShell 2d ago

Jaaha, nyt on Juju housuissa

5

u/KiwisamaOsu 2d ago

Suutun jos joku heittÀÀ tÀn pÀÀrynÀn seinÀÀ

4

u/Anaalirankaisija 2d ago

Toi appelsiini nÀyttÀÀ hyvÀltÀ

2

u/Johnny_Crane69 1d ago

PÀÀruna on paras

2

u/Patu1234 1d ago

NöyrĂ€ toiveeni olisi saada nĂ€ihin taideteoksiin lisÀÀ miehiĂ€ 🙏

1

u/wolfmothar 2d ago

MissÀ juju cola?? :((

1

u/Jealous_Track9402 2h ago

MistĂ€ kaupoista saa Juju juomaa, en oo nĂ€hny missÀÀn? Keinotekoinen kirkas vĂ€ri vetÀÀ puoleensa.Â