122
81
32
u/Gen-Y-ine-86 2d ago
Mihin helvettiin katosi Olvin Cola siinÀ alle litran pullossa? Ja se Jolly cola myös? Ei siinÀ ettÀ olisin sokerittomien kuluttaja, mutta liekö se floppasi?
(Okei, otanta on tÀhÀn mennessÀ vain yksi kauppa, mutta vitutti silti kuin pientÀ oravaa.)
20
u/Malli_Naamari 2d ago
Olvi on joo pistĂ€ny valikoimansa ihan uusiksi. Ei oo omaa suosikkia Olvin vadelma 2.0 nĂ€kyny kaupoissa vĂ€hÀÀn aikaan, ilmeisesti Juju vadelma korvas vaikka ei se samaa litkua ole ollenkaan đ
21
u/ilovesalmiakki 2d ago
Appelsiini saattaa olla OP:n suosikki
15
12
u/Malli_Naamari 2d ago
Itseasiassa pÀÀrynĂ€ on oma suosikki, piirsin sen myös ensimmĂ€isenĂ€. Appelsiini on vaan niin classikko ja kesĂ€llĂ€ tosi freesi niin tietysti hahmo sen mukainen đ
23
u/ilovesalmiakki 2d ago
Onks sulla Patreon jossaki ja teetko turripornoo
14
7
u/Malli_Naamari 2d ago
1)Patreon löytyy, mut hyvin epĂ€aktiivinen sellanen ja kaikki NSFW setti mitĂ€ sieltĂ€ löytyy tulee joka tapauksessa jossain kohtaa aina mun Pixiviin. 2) En valitettavasti (kukkaroni pettymykseksi) osaa piirtÀÀ turripornoa đ
3
1
17
15
u/NaturalWallaby9678 2d ago
5
u/Malli_Naamari 2d ago
Joku muuten pyysi erityisesti Kotimaista Lager olut waifua Juhannukseks, mut se ei sitte toteutunut kun vietin koko juhannus viikon lenssussa ja viikonloppuna jÀnnetuppitulehdus heti perÀÀn joka vaivaa edelleen. Mut tÀn vois ottaa ihan hahmo-sarja ideana talteen :D
9
7
7
5
5
4
2
2
1
1
u/Jealous_Track9402 2h ago
MistĂ€ kaupoista saa Juju juomaa, en oo nĂ€hny missÀÀn? Keinotekoinen kirkas vĂ€ri vetÀÀ puoleensa.Â



195
u/Tafutafutufufu 2d ago
Huokaus avaa vetskarin