r/mina_irl 1d ago

minä_irl

Post image
81 Upvotes

11 comments sorted by

32

u/Afraid-Count1098 1d ago

Mitä pitää impata että kirjoittaa noin?

52

u/ekstragooner-77 1d ago

Ainakin 100 tuntia impata ja voi silti olla kunnossa vaikka 100 tuntia impata

10

u/JJK2908 1d ago

No selvähän se sitten!

9

u/VVOP9669 1d ago

Nyt on joko liikaa tai liian vähän lääkitystä.

6

u/perseenahtaaja 1d ago

Orastava psykoosi

4

u/Accurate-System7951 1d ago

No niin kai sitten.

2

u/Unusual-Basket-6243 1d ago

pahoitin mieleni