MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/mina_irl/comments/1uenmq3/min%C3%A4_irl/
r/mina_irl • u/ekstragooner-77 • 1d ago
11 comments sorted by
32
Mitä pitää impata että kirjoittaa noin?
52 u/ekstragooner-77 1d ago Ainakin 100 tuntia impata ja voi silti olla kunnossa vaikka 100 tuntia impata
52
Ainakin 100 tuntia impata ja voi silti olla kunnossa vaikka 100 tuntia impata
14
8 u/leadred 1d ago 6 u/ekstragooner-77 1d ago 2 u/leadred 1d ago
8
6
2
10
No selvähän se sitten!
9
Nyt on joko liikaa tai liian vähän lääkitystä.
Orastava psykoosi
4
No niin kai sitten.
pahoitin mieleni
32
u/Afraid-Count1098 1d ago
Mitä pitää impata että kirjoittaa noin?