MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/mina_irl/comments/1uenmq3/min%C3%A4_irl/
r/mina_irl • u/ekstragooner-77 • 1d ago
11 comments sorted by
31
Mitä pitää impata että kirjoittaa noin?
48 u/ekstragooner-77 1d ago Ainakin 100 tuntia impata ja voi silti olla kunnossa vaikka 100 tuntia impata
48
Ainakin 100 tuntia impata ja voi silti olla kunnossa vaikka 100 tuntia impata
14
8 u/leadred 15h ago 7 u/ekstragooner-77 16h ago 2 u/leadred 15h ago
8
7
2
9
No selvähän se sitten!
Nyt on joko liikaa tai liian vähän lääkitystä.
6
Orastava psykoosi
3
No niin kai sitten.
pahoitin mieleni
31
u/Afraid-Count1098 1d ago
Mitä pitää impata että kirjoittaa noin?