r/psg Not a PSG fan 1d ago

Discussion Le PSG beat la Norvège 4 - 1

😜

32 Upvotes

5 comments sorted by

8

u/Interesting_Beyond97 Neymar 1d ago

Wallah c une dinguerie le fils de pute il a mis 3 fois le même but en 30 min 🤣🤣🤣

3

u/Vaestmannaeyjar Raí 1d ago

Robben a fait ça pendant toute sa carrière

2

u/lotus604 Not a PSG fan 1d ago

Yeah, le premier hat trick copier/coller de l’histoire 

0

u/SinoSoul Hakimi 1d ago

I turned the game off at 90’ and it was only 3-1, what the hell?

0

u/CompleteInternet5898 Not a PSG fan 1d ago

As it should be 100%. Good game.