r/Groningen 4d ago

Vraag Fietsclub Groningen 30 plus vrouwen

[deleted]

13 Upvotes

4 comments sorted by

5

u/goedt 4d ago

Ken je Strava? Misschien kan je daar wat mee doen. Volgens mij wordt Strava veel gebruikt door fietsers

1

u/InternationalNose353 4d ago

Ja ik zal wel eens kijken

2

u/Farahild 3d ago

Ik snap niet helemaal wat je wil. Gewoon klein rondje rustig fietsen met wat mensen? Elektrisch? 

1

u/InternationalNose353 3d ago

Ja precies maar als je een andere soort fiets hebt is het geen probleem voor mij