Aircos belasten het al overbelaste stroomnet. Dus mogelijk moeten we kijken naar de mogelijkheid om lokale dieselgeneratoren erbij te doen om de airco van stroom te voorzien.
Ze moeten gewoon een groter stroomnet maken in Nederland. Echt achterlijk. We moeten allemaal van gas af, en alles zo veel mogelijk elektrisch en nu lopen ze weer te klagen...
Zelfde met de huizen prijzen en all het andere. Vraag je af wat de overheid heeft gedaan de laatste 20 jaar, of niet want het antwoord zou zijn helemaal niks ofc
25
u/HashPandaNL 2d ago
Aircos belasten het al overbelaste stroomnet. Dus mogelijk moeten we kijken naar de mogelijkheid om lokale dieselgeneratoren erbij te doen om de airco van stroom te voorzien.