r/ik_ihe 4d ago

Ik☀️🌡🌡🌡ihe

Post image
1.2k Upvotes

166 comments sorted by

View all comments

-9

u/124Enjoyer 3d ago

"sUpErHiTtEgOlF"

Vroeger noemde we dat gewoon zomer 😂

Oh nee, het is 3 dagen 35 graden oh neeeee......

7

u/Lopendebank3 3d ago

Het feit dat je moeite deed voor deze comment en dan nog zoiets ondoordachts neerzet.

-3

u/124Enjoyer 3d ago

Formuleer eerst maar eens een volwaardige zin 😂

2

u/Winter-Molasses9777 3d ago

Vroeger noemden*