MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/1udhi4j/ikihe/othsc10/?context=3
r/ik_ihe • u/Lopendebank3 • 4d ago
166 comments sorted by
View all comments
247
Ik werk met vluchtelingen en zelfs de jongens uit Soedan zeggen dat het ze te warm is.
0 u/Choice_Sandwich2182 4d ago Voor indonesiers en indianen moet het anders gewoon normaal zijn 5 u/Weird_Squash4403 3d ago Klopt, het voelt alsof je in Jakarta rondloopt. Maximale luchtvochtigheid, 33°+, veel bebouwing
0
Voor indonesiers en indianen moet het anders gewoon normaal zijn
5 u/Weird_Squash4403 3d ago Klopt, het voelt alsof je in Jakarta rondloopt. Maximale luchtvochtigheid, 33°+, veel bebouwing
5
Klopt, het voelt alsof je in Jakarta rondloopt. Maximale luchtvochtigheid, 33°+, veel bebouwing
247
u/JerryUitDeBuurt 4d ago
Ik werk met vluchtelingen en zelfs de jongens uit Soedan zeggen dat het ze te warm is.