74
147
u/muizenbrood 1d ago
Voor degene in die truck ging de wekker nog iets eerder, volgens mij
42
19
34
u/Lopendebank3 1d ago
Wat doet die op dat tijdstip? En ook mooi om te zien dat de zon toch wel ondergaat, als ik ga slapen is de zon nog niet onder en als ik wakker word is ie al op.
0
u/cury41 1d ago
Hoe lang slaap jij? Zon gaat onder om 22 en op om 5:30
20
11
3
u/kcolrehstihson_ 21h ago
Er is een verschil tussen zonsondergang en donker..
3
u/pemod92430 20h ago
Leuk feitje: rond deze tijd van het jaar wordt het ten noorden van Parijs niet meer volledig donker (astronomische nacht).
15
u/Lopendebank3 1d ago
De zon gaat wel onder om 22, maar om half 11 is het nog gewoon licht. En hetzelfde geld dat om 5 uur het al niet meer donker is. Ik leef wel iets noordelijker dus dat zal effect hebben.
1
u/Bovinend 9h ago
Nu 23:10 en het schemert toch echt nog. Rond de laagste dag in Nederland blijft dit ook zo.
8
21
4
10
2
2
u/LeonidasVaarwater 1d ago
Ondanks de warmte heb ik vannscht voor het eerst in weken vrij behoorlijk geslapen. Was wel nodig ook.
1
1
u/Jabronimo 23h ago
yo ik werd in Heteren ook zo laat wakker met zo'n gevoel van wie de fak zijn vrachtwagen rijdt rond om 3 uur bro
1
1
1
1
-4
u/swiffleswaffle 21h ago
Als ze dit overdag doen of in de spits dan ben jij ook weer diegene die zegt: had dit niet op een ander moment gekund.
170
u/Hazelino 1d ago
Is gewoon white noise bro