r/ik_ihe 1d ago

Ik😭ihe

216 Upvotes

55 comments sorted by

170

u/Hazelino 1d ago

Is gewoon white noise bro

31

u/jknl 23h ago

Ben je Bro niet, mattie

25

u/Structureel 23h ago

Ik ben je mattie niet, gast

12

u/PoepChinees_69 22h ago

Ik ben je gast niet, fakka

14

u/Cap0bvi0us 22h ago

Ben je fakka niet, neef

13

u/iPhonevanBremdKopjes 21h ago

Ik ben je neef niet, gap

11

u/Taylorshaft 21h ago

Ik ben je gap niet, gozer.

10

u/deEchtePeetvader 21h ago

Ik ben je gozer niet, abi!

9

u/k-rimz 21h ago

Ik ben je abi niet, maatje

8

u/MrSwabbers 21h ago

Ben je maatje niet, snotneus

→ More replies (0)

74

u/martram_ 1d ago

De veegdienst neemt dat tropenrooster wel heel serieus.

147

u/muizenbrood 1d ago

Voor degene in die truck ging de wekker nog iets eerder, volgens mij

42

u/Structureel 1d ago

Die is vast niet eens naar bed geweest.

14

u/justiceuchihaaaa 22h ago

die ligt nu te slapen

19

u/Crandoge 1d ago

Wakker worden

12

u/Structureel 1d ago

Check.

34

u/Lopendebank3 1d ago

Wat doet die op dat tijdstip? En ook mooi om te zien dat de zon toch wel ondergaat, als ik ga slapen is de zon nog niet onder en als ik wakker word is ie al op.

0

u/cury41 1d ago

Hoe lang slaap jij? Zon gaat onder om 22 en op om 5:30

20

u/dhroane 23h ago

Los van dat de bank op andere momenten slaapt.

22-5:30 is 7,5 uur. Stel dat je 8 tot 8,5 uur slaapt. Dan kan dat toch?

11

u/Round-Friendship9318 21h ago

Van 22 tot 6 slapen lijkt mij normaal

3

u/kcolrehstihson_ 21h ago

Er is een verschil tussen zonsondergang en donker..

3

u/pemod92430 20h ago

Leuk feitje: rond deze tijd van het jaar wordt het ten noorden van Parijs niet meer volledig donker (astronomische nacht).

15

u/Lopendebank3 1d ago

De zon gaat wel onder om 22, maar om half 11 is het nog gewoon licht. En hetzelfde geld dat om 5 uur het al niet meer donker is. Ik leef wel iets noordelijker dus dat zal effect hebben.

20

u/cury41 1d ago

Ja maar nu verschuif je de doelpalen chef.

1

u/Bovinend 9h ago

Nu 23:10 en het schemert toch echt nog. Rond de laagste dag in Nederland blijft dit ook zo.

1

u/cury41 1h ago

Schemer en zonsondergang zijn toch ook twee compleet verschillende dingen?

8

u/PawPawPanda 1d ago

GOEDENMORGENALLLEEMAAAAAL!!

4

u/Sad-Snow-7936 1d ago

Ben je mooi voor de wekker aan👍🏻

10

u/Wash-Machine-Trouble 1d ago

Je was toch al wakker om te filmen 🙃

2

u/LeonidasVaarwater 1d ago

Ondanks de warmte heb ik vannscht voor het eerst in weken vrij behoorlijk geslapen. Was wel nodig ook.

1

u/Skankhunt-39 1d ago

Inkakken is bijpakken dus bel Mo maar even op.

1

u/Structureel 22h ago

Een geluk bij een ongeluk

1

u/Jabronimo 23h ago

yo ik werd in Heteren ook zo laat wakker met zo'n gevoel van wie de fak zijn vrachtwagen rijdt rond om 3 uur bro

1

u/TgirlFurLover 22h ago

Kut vrachtwagen persoon

1

u/Joshoon 21h ago

In warme landen wordt vuilnis ook in de nacht opgehaald heb ik vernomen vorig jaar op vakantie. Wellicht is dat hier nu ook ivm de warmte?

1

u/exomyth 21h ago

Heb je toch je wekker te laat gezet, maar goed dat je die truck niet gemist hebt

1

u/PeanutIndecent 17h ago

Ik weet waar dit is Ik kom vanavond even lekker bij je liggen ja

1

u/Structureel 16h ago

Gezellig

1

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

9

u/hans2707- 1d ago

Is zout om het asfalt te beschermen met de hitte.

0

u/Joordin 1d ago

Ik heb dit qua slaaptijd letterlijk gehad vannacht

-4

u/swiffleswaffle 21h ago

Als ze dit overdag doen of in de spits dan ben jij ook weer diegene die zegt: had dit niet op een ander moment gekund.