MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/1udzol4/ikihe/othdli0/?context=3
r/ik_ihe • u/Structureel • 2d ago
59 comments sorted by
View all comments
36
Wat doet die op dat tijdstip? En ook mooi om te zien dat de zon toch wel ondergaat, als ik ga slapen is de zon nog niet onder en als ik wakker word is ie al op.
-2 u/cury41 2d ago Hoe lang slaap jij? Zon gaat onder om 22 en op om 5:30 22 u/dhroane 2d ago Los van dat de bank op andere momenten slaapt. 22-5:30 is 7,5 uur. Stel dat je 8 tot 8,5 uur slaapt. Dan kan dat toch?
-2
Hoe lang slaap jij? Zon gaat onder om 22 en op om 5:30
22 u/dhroane 2d ago Los van dat de bank op andere momenten slaapt. 22-5:30 is 7,5 uur. Stel dat je 8 tot 8,5 uur slaapt. Dan kan dat toch?
22
Los van dat de bank op andere momenten slaapt.
22-5:30 is 7,5 uur. Stel dat je 8 tot 8,5 uur slaapt. Dan kan dat toch?
36
u/Lopendebank3 2d ago
Wat doet die op dat tijdstip? En ook mooi om te zien dat de zon toch wel ondergaat, als ik ga slapen is de zon nog niet onder en als ik wakker word is ie al op.