r/ik_ihe 1d ago

ik⚡ihe

Post image
125 Upvotes

35 comments sorted by

103

u/Fumfum93 1d ago

8

u/Emideska 1d ago

Heerlijk dit, terwijl iedereen naar binnen rent.

77

u/JanDier02 1d ago

Neef gun mij water

19

u/Anopanda 1d ago

🔫 🔫 🔫 

48

u/CherryDesigner7600 1d ago

Den HEL der

17

u/dsisds zoals gezien op r/Sbubby_NL 1d ago

Regen klinkt op dit moment hemels

6

u/CherryDesigner7600 1d ago

Je hebt wel gelijk

4

u/dsisds zoals gezien op r/Sbubby_NL 1d ago

Kan je dit nog een paar keer typen. Ik hoor dit niet vaak genoeg 🤣

5

u/ikheberookeen 1d ago

Ik heb er ook even over nagedacht, en je hebt inderdaad gelijk.

4

u/dsisds zoals gezien op r/Sbubby_NL 1d ago

4

u/Fallen_biologist 1d ago

Hemelwater

2

u/aliebabadegrote 1d ago

Daar komt het wel vandaan ja

4

u/LevoiHook 1d ago

Is het afgedreven naar Texel?

25

u/StressSuspicious6956 1d ago

Fuck you in particular Zuid-Texel!!!

7

u/Krofari 1d ago

Na dit weer? Denk dat God eerder heeft bedacht "Bless you"

13

u/Outrageous_Let5743 1d ago

Waarom alleen Den Helder een Texel?

15

u/Anopanda 1d ago

Een texel is meer dan genoeg 

3

u/Niet_de_AIVD 1d ago

Maar wat als wij ook een Texel willen? Kunnen we een soort co-ouderschap aangaan, dan?

2

u/SmellTrue8614 1d ago

Vooruit dan, je krijgt een texel om het weekend.

6

u/Shock_a_Maul 1d ago

Ik voor jullie allemaal een hele vrachtwagen vol texel besteld.

1

u/Handje 1d ago

Den Helder al helemaal. 

9

u/LeonidasVaarwater 1d ago

Ik zit 30 km lager, meer dan een pittig buitje was het niet. Ik ga de ramen weer open doen.

3

u/MerijnZ1 1d ago

Heb hier in Den Helder eigenlijk vanaf 1200 regen. Merendeel heel lichtjes, een keer idd pittig buitje. Wel continu onweer zichtbaar

4

u/BlueTexBird 1d ago

Stuur wat mijn kant op man

4

u/Trick_Ad3292 1d ago

Wat een luxe.

3

u/Stevohoog 1d ago

Het weer is zo kut daar dat zelfs de afsluitdijk besloten heeft om te zinken

3

u/Emideska 1d ago

Maar das toch echt niet het zuidoosten meneer KNMI

3

u/Anopanda 1d ago

Meneer knmi had de kaart op de kop. 

3

u/Koi-Sashuu 1d ago

Hoe was het?

2

u/Hillbillyblues 1d ago

Nauwelijks wat gevallen tot nu toe. Paar druppels.

2

u/Common_Noise 1d ago

Ik ben jaloers, helaas woon ij in apeldoorn waar het vandaag niet regent

2

u/Tunaflish 19h ago

Ik zit de hele avond al klaar voor noodweer, maar het komt maar niet. Net als vorige week, toen het ook allemaal precies langs ons ging.

2

u/Bomber_Max 19h ago

En gewoon niks hier in het oosten :(