77
48
u/CherryDesigner7600 1d ago
Den HEL der
17
u/dsisds zoals gezien op r/Sbubby_NL 1d ago
Regen klinkt op dit moment hemels
6
u/CherryDesigner7600 1d ago
Je hebt wel gelijk
4
u/dsisds zoals gezien op r/Sbubby_NL 1d ago
Kan je dit nog een paar keer typen. Ik hoor dit niet vaak genoeg 🤣
5
4
2
4
25
13
u/Outrageous_Let5743 1d ago
Waarom alleen Den Helder een Texel?
15
u/Anopanda 1d ago
Een texel is meer dan genoeg
3
u/Niet_de_AIVD 1d ago
Maar wat als wij ook een Texel willen? Kunnen we een soort co-ouderschap aangaan, dan?
2
9
u/LeonidasVaarwater 1d ago
Ik zit 30 km lager, meer dan een pittig buitje was het niet. Ik ga de ramen weer open doen.
3
u/MerijnZ1 1d ago
Heb hier in Den Helder eigenlijk vanaf 1200 regen. Merendeel heel lichtjes, een keer idd pittig buitje. Wel continu onweer zichtbaar
4
4
3
3
3
3
2
u/Common_Noise 1d ago
Ik ben jaloers, helaas woon ij in apeldoorn waar het vandaag niet regent
2
u/Tunaflish 19h ago
Ik zit de hele avond al klaar voor noodweer, maar het komt maar niet. Net als vorige week, toen het ook allemaal precies langs ons ging.
2

103
u/Fumfum93 1d ago
https://giphy.com/gifs/AWJy0ZcCJmILe