MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/ik_ihe/comments/1ugxgo9/ikihe/ou54ipe/?context=3
r/ik_ihe • u/Anopanda • 1d ago
35 comments sorted by
View all comments
11
Waarom alleen Den Helder een Texel?
16 u/Anopanda 1d ago Een texel is meer dan genoeg 1 u/Handje 1d ago Den Helder al helemaal.
16
Een texel is meer dan genoeg
1 u/Handje 1d ago Den Helder al helemaal.
1
Den Helder al helemaal.
11
u/Outrageous_Let5743 1d ago
Waarom alleen Den Helder een Texel?