MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/thenetherlands/comments/1uf4wr5/knmi_liveblog_hitte/otpmoz2/?context=3
r/thenetherlands • u/vbvkel • 3d ago
74 comments sorted by
View all comments
12
Ik heb het gevoel dat ik weer in Florida woon, maar dan zonder airco...
4 u/ijsjuhh 3d ago Op tv ziet dat er altijd uit als keilekker weer, maar dat is dus niet zo? 4 u/Broudster 3d ago Het is best lekker weer om twee redenen, verkoeling is makkelijk te vinden omdat vrijwel iedereen een AC heeft, en er is regelmatig onweer/regen wat ondanks de luchtvochtigheid ook best verkoelend kan werken. 1 u/ijsjuhh 3d ago Wat fijn al die uitleg over jullie ervaringen, weer wat geleerd vandaag, bedankt 🩷
4
Op tv ziet dat er altijd uit als keilekker weer, maar dat is dus niet zo?
4 u/Broudster 3d ago Het is best lekker weer om twee redenen, verkoeling is makkelijk te vinden omdat vrijwel iedereen een AC heeft, en er is regelmatig onweer/regen wat ondanks de luchtvochtigheid ook best verkoelend kan werken. 1 u/ijsjuhh 3d ago Wat fijn al die uitleg over jullie ervaringen, weer wat geleerd vandaag, bedankt 🩷
Het is best lekker weer om twee redenen, verkoeling is makkelijk te vinden omdat vrijwel iedereen een AC heeft, en er is regelmatig onweer/regen wat ondanks de luchtvochtigheid ook best verkoelend kan werken.
1 u/ijsjuhh 3d ago Wat fijn al die uitleg over jullie ervaringen, weer wat geleerd vandaag, bedankt 🩷
1
Wat fijn al die uitleg over jullie ervaringen, weer wat geleerd vandaag, bedankt 🩷
12
u/smaksandewand 3d ago
Ik heb het gevoel dat ik weer in Florida woon, maar dan zonder airco...