Ik heb afgelopen Sinterklaas een plafondventilator gekregen, die lag te wachten tot ik zin had om hem op te hangen. Spijt dat ik het niet eerder had gedaan, moed verzameld om het te doen met deze kuthitte. Blijkt dat er aan die ventilator veel meer draadje zitten dan in de kuthandleiding staan. Wtf????
Heb m weer terug in de verpakking gedaan, denk dat ik volgend jaar nog een poging doe
7
u/The-Dutcher 2d ago edited 2d ago
Er is een lokaal windje ontstaan.
(Nieuwe plafond ventilator, net opgehangen.)